Ik heb het destijds even nagezocht (ivm mijn prince dd die te langzaam liep). En volgens mij geldt voor, het in de Prince gebruikte ETA uurwerk, een maximale afwijking van +/- 12 seconden per 24 uur⦠En dat is nog voordat Tudur ermee aan de slag gaatā¦
Wat de maximale toleranties vanuit Tudor zijn weet ik niet⦠Maar de mijne werd zonder pardon ingenomen voor een afregelbeurtje onder garantie.
In principe is cosc gereguleerde op 6 posities geloof ik. Topgrade 5 dacht ik. Dit kan ik fout hebben.
Ik pak het gemiddelde van een week of 2 dragen waarin het horloge op meerdere posities gebruikt is en gelegen heeft. Is natuurlijk een vrij amateuristische test, maar geeft wel het gemiddelde van dagelijks gebruik.
@Sandwich De bb58 loopt als het goed is straks ivm de cosc certificering. Op hoeveel loopt je DD ongeveer?
@Vincent1802 Absoluut, zijn mijn best lopende horloges. En zijn niet de horloges met de beste regulering/certificering.
Sta op het punt om ook lid te worden van de Date Day club. Kan er een krijgen uit Denemarken, dan heb ik m voor de kerst.
Of van Jetco, dan moet ik twee weken wachten.
Ben een beetje onrustig geworden door de eerdere berichten over de boekjesā¦
Mijn ruwe schatting is tussen de 5 en 10 seconde per dag? Maar ik wissel best veel af dus ik ga de Prince de komende week elke dag dragen en dan kijken of ik verder kan komen dan een schatting
Als ik de berichten in dit topic en op andere horlogefora mag geloven hebben er ook al mensen hun horloge naar een servicecenter gestuurd. Dan lijkt het me heel sterk dat het fakes zijn, tenzij Tudor zelf hun eigen horloges niet meer van neppers kan onderscheiden natuurlijk .
Zowel de kerstboom als de Tudor is echt.
Mensen, niet meer discussiĆ«ren over echt of nep als het gaat over de Tudorās van Jetco. Dat is wat mij betreft een non-discussie.
Thanks. Erg blij mee, dus voorlopig hou ik hem in de verzameling.
Maar zoals AKM al aangeeft vrij eenvoudig nieuw te bestellen bij Jetco of misschien via Chrono24 bij die Deense Handelaar.