Tudor Prince Only

Niks aan het handje. Er zitten twee instructieboekjes bij (engels en chinees) en een garantiekaart. Nog nagevraagd, ze gaven aan het nog bij Tudor zelf te hebben nagevraagd, maar zo worden ze gewoon geleverd. Sowieso maakt het nergens voor uit, behalve een enkele horlogepurist die óók een garantieboekje verwacht.

Voor echtheid, garantie, etc etc maakt het niet uit. Het betreft een (extra) boekje: bewerkte dode bomen met inkt erop gesmeerd.

1 like

Thanks, hij is incoming :clap:

2 likes

:grin::grin:

17 likes

Nice, welke heb je besteld?

Niet de beste foto’s, maar het horloge maakt een hoop goed :rofl:

32 likes

Parkeer je de bmw in de woonkamer of ligt er laminaat in de garage?

7 likes

Ik parkeer die van mij ook altijd binnenshuis hoor.

5 likes

De BMW is van mijn dochtertje van bijna 2 :joy:

Dat, of ik heb de armen van een reus.

6 likes

Waarom heb je je tv niet netjes in het midden van de lampen hangen en niet midden op dat muurtje?

2 likes

En waarom een Ferrari paard en een Renault auto.
En wat staat er in vredesnaam bij de pilaar rechts voor ???

1 like

Twee linkerhanden

1 like

Ooit een Renault logo als beeldje gezien :joy: ? Van Ferrari kan je volgens mij ook geen gebruikte racewagens kopen die je ook daadwerkelijk overal kan gebruiken en neerzetten waar je wilt. Je kan, als je een hele goede klant van Ferrari bent, wel een gebruikte F1 auto kopen en daarmee uitsluitend op door Ferrari georganiseerde events rijden.

Hi tudor mensen,

Heeft de two tone prince een vergulde bezel en schakels of is het vol goud?

En wat is momenteel de beste plek om er 1 te bestellen? Direct via Jetco, via chrono bij jetco of via denemarken op chrono?

Bvd, groeten!

1 like

De nog nieuw te krijgen modellen hebben een massieve 18k gouden bezel en kroon. De schakels zijn holle schakels van 18k goud.

Beste plek? Ik heb 2 top ervaringen met Jetco.

3 likes

11 likes

Ik heb er misschien een voor je. Maar je profiel isonzichtbaar

Ik vind dit de mooiste uitvoering, veel draagplezier :ok_hand:t2:

Ps: zie nu dat hij eruit gaat ?

Ja misschien… fenomenaal mooi horloge… heb het gekocht omdat het gemis van mn DJ zo’n zeer doet. Die heb ik verkocht om funds vrij te maken (basis fout!) voor een opleiding… maar ja dus weer een deel daarvan uitgegeven… :joy::wink:

2 likes

Te veel mooie foto’s. Als ik nog even blijf rondneuzen in dit topic, ga ik nog voor jaareinde een jieuwe two tone bestellen🤗

1 like

Vandaag uit Duitsland mijn nieuwe Tudor Date binnen! Superblij met deze beauty!!!
-christmas came early-
image|375x500

1 like