Tudor Prince Only

Een beauty hoor die van @SNKRFRK:

9 likes

Dank je!:smile:

1 like

13 likes

Beste uitvoering imo. Clean dial, Two tone en fluted bezel. Winner winner, chicken dinner :+1:

Achteraf gezien, was hij het waard om je ‘hele’ inventaris voor de offeren? :slight_smile:

2 likes

Eens!! :grimacing:

Uhhh wat heb ik er ookalweer voor verkocht :joy::joy::joy: kost me serieus moeite om te bedenken. Goed teken dus.

Enige waarbij ik de verkoop niet aandurfde is mn Orient Daydate met blauwe dial en twotone mod. Dus wat dat betreft trok ik de keutel ook weer een beetje in.

Maar zeeeeeeeker geen spijt

3 likes

Ik heb gemeten op dezelfde manier en hij loopt veel beter dan ik dacht, zo’n +2 of +3 seconde per 24 uur. Hele week omgehad en ‘s nachts op verschillende manieren neergelegd, op de rug, zij en kroon. Zeker geen exacte meting maar wel heel tevreden :+1:

Nog even een crosspost :christmas_tree:

9 likes

Dat is echt een heel mooi resultaat. Mooi binnen cosc👌. En mooi horloge!

1 like

Jaa was echt blij verast! En bedankt, ben er nog altijd ook super blij mee

1 like

14 likes

Dit is een mooie (maar geen Prince :slight_smile: )

21 likes

Zondagochtend banden wisseltje.

Edit:

DSC_0177

8 likes

Toch maar niet? :smile: Dat is het originele bandje toch?

1 like

Ja klopt.

Ik heb 'm terug op de orginele band gedaan. Er zat een vintage leertje op.

Deze :point_down:

6 likes

Ook mooi. Maar ik vind de originele band het mooist.

1 like

Ah, dat staat hem wel mooi. Hoe zijn kleuren op deze? Een blauwe band bijvoorbeeld. Ik heb hem eigenlijk alleen nog maar op de stalen band gezien.

1 like

Mijn leren bandje is donkergrijs. Ik wil ook nog een keer mosgroen of lichtblauw proberen… Ben ook wel benieuwd hoe dat staat.

Misschien heeft iemand hier op HF nog wel wat voorbeelden…

Kom op boys, showen die banden op je Prince!

1 like

Welke aanraders hebben jullie voor leren bandjes op deze uitvoering?

10 likes

@HelloNiels Alle soorten bruine of zwarte leren banden kunnen wel qua kleur i.c.m. deze wijzerplaatkleur. Alleen ziet two-tone er altijd wat minder uit op een leren band, dus de originele band blijft het mooist naar mijn mening.

1 like

Een zwarte leren band ziet er wel goed uit! Mss een keer proberen :thinking: