Tudor Prince Only

Gaaf zeg! Ik vind m stoer die dial!

1 like

Lekker bezig! Welkom bij de club :smiley:

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik goed begrijp wat je bedoelt haha :sunglasses:

2 likes

Thanks mannen, foto’s volgen hopelijk snel!
Is de band trouwens zelf op maat te maken, of wordt dat nog een uitdaging?

Oh ja, dikke tip hiervoor:

Investeer alvast in de juiste schroevendraaier. Meerderen onder ons hebben hier wel wat gezeur mee gehad. De schroefjes zitten vast met loctite, maar met de juiste schroevendraaier is dit geen probleem om zelf te doen.
Daar is in dit topic nog wel e.e.a. over te lezen.

3 likes

Die uitdaging kan je gerust zelf aan gaan. Mits met de juiste schroevendraaier.
Ik zou dat vertrouwen zelf niet meer bij de AD leggen. :smile: :crossed_fingers:

2 likes

Goede tip, ga ik doen!

:rofl: herkenbaar. Ik ga het zelf proberen

Zie hier en verdere posts:

1 like

Laatste keer kreeg ik het horloge terug en waren ze 1 link vergeten door het schroefje te doen. Om over de rest maar te zwijgen. Man, man, man. Tranen sprongen in m’n ogen. :rofl: :confused:

1 like

Gefeliciteerd man! Goede keuze…

Duurde hier zo rond een week of twee en heb ook altijd BTW moeten betalen (4x :blush:).
Moet wel zeggen dat UPS het altijd netjes heeft afgehandeld… betaalde altijd iets te veel en kreeg nadien een creditnota.

Houd ons op de hoogte :+1:t2:

8 likes

8 likes

13 likes

Hoe had jij het exacte bedrag berekend? De prijs die ik nu heb is 1960 excl invoer/btw

Hoeveel je uiteindelijk moet afdragen bedoel je?
VZIW 4,5% invoerrechten en 21% BTW.
In jouw geval dus €88,20 Invoerrechten, waarna je over het totale bedrag 21% betaalt.
Kom je uit op €2.478,32. Let op dat je over transportkosten ook invoer en BTW betaalt.

Wel interessant trouwens om nieuw te importeren. Ik zit al een tijdje te speuren naar een gebruikte Prince Date, maar dit kan natuurlijk ook.

2 likes

Invoerrechten op horloges zijn 4,5% met een min. van €0,30 en een max. van €0,80 per horloge, dus dat scheelt weer. Verder komen er ook nog verwerkingskosten van UPS/DHL bij van enkele tientjes zo uit m’n hoofd. Dus rond de €2.400 is aardig in de buurt lijkt me.

3 likes

Ah das waar ja, zit een max aan gelukkig!
Kom je rond de €2.390 uit.

3 likes

Dat klop zo ongeveer wel! Reken op zo’n €2,4k
Nette prijs voor zo’n pracht Prince :star_struck:

1 like

Ja en scheelt nog steeds €500 op de list prijs als je deze in Hong Kong bij een AD kan vinden

Vandaag deze:

6 likes

Ik heb nu een setje T-Shaped schroevendraaiers van Ali de 1.4mm daarvan past perfect

4 likes