Tudor Prince Only

Thanks! Ik had hem nog in Chrono24 staan dus hierbij de hele ref:
Tudor Prince Date Day 36mm Stainless Steel Silver Mosaic Dial Automatic M76200-0011

Maar ze zijn volgens mij al lastig te vinden. Alhoewel er wel een aantal op het forum zijn natuurlijk. Succes! :crossed_fingers:

1 like

Ik blijf dat model zo mooi vinden zeg. Ingetogen en chique. Helaas in Europa echt onbetaalbaar!

1 like

Ziet er an sich niet gek uit. Gewoon een normale advertentie.

Er zullen zeker meer grijze dealers zijn, en het lijkt mij ook dat wij dit soort modellen moeten kunnen krijgen via zo’n route. Wellicht kan Jetco hier meer in betekenen? Bijvoorbeeld op bestelling bij de AD horloges kopen en verkopen aan ons? Er moet een reden zijn waarom dit niet gebeurt. Wellicht is het teveel moeite voor de opbrengsten?

Kunnen we geen inkoopactie op poten zetten vanuit het forum? Ik gok dat er meer geĆÆnteresseerden zullen zijn hier, haha.

3 likes

Wacht even, staat er 15.000 dollar?

Denk hong kong dollar. Is 1600 euro.

1 like

Aha je hebt gelijk, dom van mij. :+1:

:white_check_mark: :blush:

Wat mij opvalt is dat de doos en hangtag anders zijn. En de gravering van de achterkant heb ik twijfels over, maar dat kan ook door de foto komen.

Doos/tags en horloge worden altijd apart geleverd vanuit de fabrikant, dus dat kan nog.

Daar heb je gelijk in. Dat was mij niet opgevallen. Vind de achterkant lastig te zien. Zijn er veel neppers op de markt? Weet dat er van de subs wel veel zijn.

Vind het een beetje sketchy. Prijs is ook aan de lage kant overigens, zeker gezien de huidige marktprijzen op chrono.

Zeker weten​:+1::+1::+1::+1:

1 like

In welk model heb je interesse? De er zijn nog nieuwe referenties van de Prince lijnen te vinden op chrono24.

1 like

In het meest ideale geval het stalen model, met de zwarte wijzerplaat en fluted bezel… Eigenlijk het model wat Bernie hierboven gepost heeft.

2 likes

In een Prince date goud. Ik kan deze ook bestellen. Echter misschien met meerdere gelijk er een korting mogelijk is. Moet nu toch even pas op de plaats maken. Vorige week al een dure chrono aangeschaft. :joy:

De bicolor varianten bij Jetco zijn zeer scherp geprijsd. Zit al een aardige korting op.

En mega mooi😁

4 likes

Die helaas lastiger te krijgen.

1 like

Zelfs Seiko’s van een paar tientjes worden nagemaakt :sweat_smile:

1 like

Dat klopt, te mooi​:joy::joy::joy::joy::joy:

True that🤣