Tudor Prince Only

Deze zou ik ook wel willen. Two tone is het niet voor mij. Als iemand een groep aankoop kan regelen doe ik zeker mee.

1 like

oh-boy-that-ygv3li

1 like

Dat zag u niet aankomen? Op chrono24 zijn maar een paar te koop helaas.

Okay we spelen even mee, hoe zien jullie zo’n groepsaankoop voor je dan?

Want er heerst nu een bepaalde verwachting dat als je 10 stuks van 1 model gaat halen dat een AD hier dan 20-40% korting op kan geven? Tudor is geen Microbrand met een Kickstarter campagne.

De AD’s in Hong Kong hebben precies dezelfde protocollen als hier, misschien dat ze max. 10% korting kunnen geven als je ook wat two-tone en steentjes platen erbij besteld.

Er zijn wel meer die op een forum zeggen Ik wil er ook zo eentje hebben, maar als ze dan € 3k vooruit moeten betalen als gift via PayPal naar een contact in HongKong, dan zullen de meesten afhaken denk ik.

Maar het is niet onmogelijk, het is mij immers ook gelukt om de blauwe plaat nog te bestellen. Als je echt deze versie wil bestellen, dan wil ik best een balletje opgooien, maar dan moet je dus rekenen op € 3k inclusief verzend en importkosten.

1 like

Hier serieus in de running voor een two tone day date, maar nu is te vroeg. Zou voor mij iets voor in het najaar worden

Zou een bij een groepsaankoop de importkosten lager zijn?

Nee

Ik denk dat ik voor 3k wel mee zou doen voor een tudor date day met fluted wit gouden bezel.Moet alleen wel even mijn Mozaic dan verkopen. Anderen?

1 like

Ik verwacht ook geen dikke korting.

1 like

Aanvullend: En dan heb je ook nog eens een mooie deal te pakken, met een marktprijs die conform is.

Het groepsidee is inderdaad helaas een utopie.

1 like

Ik zou niet weten waar ik dit model bij een betrouwbare dealer kan kopen. Als je een groepsaankoop doet bij bv jetco is het voor die partij misschien aantrekkelijker om hier moeite voor te doen. Als ze voor 1 horloge moeite moeten doen loont dat waarschijnlijk niet of betaal je veel te veel?

1 like

Het groepsidee als in veel korting krijgen is een utopie. Maar als in voor marktconforme prijs is denk ik realistisch.

Bij een AD? Of Grijze dealer? Jetco zal niet zo snel een lading van deze modellen kunnen kopen. Ga er vanuit dat de AD het niet zomaar allemaal kan verkopen aan de grijze markt.

1 like

Daar zit wat in. Maar ik weet niet wat mogelijk is.

Ik denk dat Jetco deze vraag regelmatig krijgt en telkens hetzelfde antwoord moet geven.

Het is in HK niet anders dan hier Stalen met Blauw of Zwarte plaat vliegen eruit en de two-tone en steentjes blijven liggen

Ik ook niet exact. Zit maar een ding op. Vraag het aan Jetco en de AD daar :nerd_face:

Dat vrees ik ook.

Mooi model Tudor, voor een vrouw

Je bedoelt een 36mm prince?
Je durft zeker ook geen roze te dragen?

Wel fijn dat je speciaal voor deze mening langs komt in dit topic.

6 likes

Ik ben zunne eikel zonder VPN. Ik ben wel benieuwd naar het prijs(verschil) voor staal/fluted/linnen vs staal/fluted/linnen/steentjes. Iemand zin om dat te bekijken? :pray:

Ik heb wel serieuze interesse in een M76200-0009 (zilveren plaat) of 0011. Had bij Jetco bijna de TT met linnen plaat gekocht, maar wil toch liever een neutralere kleurstelling.

Ik heb deze uitvoering voor mijn vrouw aangeschaft
:roll_eyes:

1 like