Top.
Ik dacht, wat een vervelende reactie in dit topic.
Maar toen las ik je naam en viel het kwartje.
Vind ik ook.
Is er eigenlijk ook een BALL topic? Dan ga ik daar ook even mijn mening geven.
De Prince modellen zijn behoorlijk aan het opdrogen bij Jetco heb ik het idee. Of zouden ze ook weer nieuwe voorraad/modellen krijgen?
Wie weet stopt Tudor met de DD in Hongkong en vervangen ze hem voor de Submariner. Hadden jullie nog niet aan gedacht hè.
Titel zegt genoeg.
Dat is een interessante. Er zijn inderdaad veel opties die niet meer verkrijgbaar zijn. Toen ik vorig jaar rond deze tijd mijn stalen prince kocht was het aanbod echt veel groter. Ik heb het idee dat het aan het opdrogen is.
De afgelopen tijd verdwijnen er opties maar ik zie nooit iets terugkeren.
List Prijzen in HKD
Staal domed 18,600
Staal Fluted 21,500
Two-tone fluted 26,700
Staal fluted diamond set 29,600
Two-tone Diamond set 34,800
Ik vind die zwarte zo vet!!!
Man wat is deze bezel (in goede staat) moeilijk te vinden zeg…
Ik vind hem fantastisch, jammer van de 34 mm, maar dat gaat prima op een 17cm pols.
wauw dit is echt gaaf inderdaad !
Wat een super mooie horloges komen hier voorbij, Ik ben zelf ook zoekende naar een mooie Tudor Prince maar helaas niet de ervaring / middelen om internationaal te shoppen. dus mocht iemand hier zijn stalen Prince vintage of modern zat zijn en bereid hier afstand van te doen houd ik me aanbevolen.
tot die tijd vermaak ik me wel in dit topic
Ha Gary,
De mensen in dit topic zijn zeer behulpzaam. Dus mocht je toch internationaal willen shoppen, dan zijn er vast leden die je op weg helpen.
dat is altijd goed om te horen,
Ik wil eerst kijken of ik een mooie vintage of nette gebruikte via hier van iemand kan overnemen.
als dat op niets uitloopt zal ik kijken of ik met hulp een mooie uit Hongkong kan halen.
ik zie alleen op chrono dat er bij Jetco op het moment geen staal/witgoud 34/36mm meer wordt aangeboden, zijn deze nog wel te krijgen ?
Ik zou maar 1 exemplaar willen en dat is @Bernie72 zijn blauwe date+day
edit, correctie: ik was klaar, ik wilde niets nieuws meer.
Die blauwe is ook echt heel gaaf. Ik ben wel echt een Prince (D+D) fan.