In ieder geval niet meer nieuw via Jetco.
Altijd iets te wensen overlaten heh
Mooi setje!
Wow ⦠Dit wil ik ook op mān mosaic Prince. Is zoān bezel OEM of after market?
De Mosaic dial wordt zowel met domed en fluted bezel geleverd. Aftermarket zou ik niet aan beginnenā¦
Why not?
Ik heb onlangs nog gezocht naar een OEM fluted bezel voor mān Prince⦠Niks gevonden behalve aftermarket.
Heb jij enig idee of een orginele fluted bezel (witgoud toch?) ergens te krijgen is.
Omdat het dan niet meer origineel is, dan verander je een 76200 in een 76213. De papieren zullen dan ook niet meer kloppen bij het horloge.
Rolex en Tudor doen erg hun best om te vermijden dat spare parts op de markt komen. Aftermarket onderdelen voor Rolex en Tudor is een mijnenveld waar je niet in terecht wil komen.
Ik zou zelf deze zoektocht opheffen en wat opzij leggen voor een andere versie met een fluted bezel.
Op 1 been kan je niet lopen toch?
Helemaal mee eens. After market op zoān pracht horloge⦠Dat vind ik echt zonde. Verpest het horloge.
Nee, ik geef niet op,⦠ik blijf latent op zoek. Wie weet .
Is altijd een goed idee. Maar dan geen lichte plaat maar een donkere voor erbij.
Iemand hier nog naar op zoek? (Even niet kijken naar de iets te enthousiste richtprijs natuurlijkš¤£)
Nice, dankjewel! Daās echt wel een flinke korting die Jetco geeft.
Sla je slag
Crosspost:
Een onderdeel dat niet vaak wordt belicht. Vind zowel de band als de sluiting mooi afgewerkt. Al blijft de sluiting natuurlijk vooral eenvoudig en praktisch.
Draag je deze wel?
Ja, en vaak ook. Dit horloge kan ik, samen met mijn bb58, wel mijn daily driver noemen. Zeker een dag of 3 a 4 in de week dit horloge om.
Ik ben (te?) zuinig. Mijn collectie ziet er uit als nieuw.
Mooie horloges. Klopt het dat ze deze met fluted niet meer nieuw maken?