Vanwege de nieuwe NA (Rolex 16014) is hij toch weer te koop, merk dat de Tudor toch erg veel lijkt op een datejust. Wil graag een aqua terra 36 mm proberen met de blauwe wijzerplaat.
Ik heb hier een prachtige Tudor prince oysterdate te koop. Staat is uitmuntend voor de leeftijd. Komt uit 1995. Bevat een full-set waarbij alles zorgvuldig bewaard is. Heeft een full servicebeurt gehad op 2021/09/24. Kortom, voor een collector het ultieme pakket. De bracelet is een authentieke 6248-19 Tudor Jubilee bracelet, heeft wel wat rek, dit merk je niet tijdens het dragen maar wil het wel benoemen. Heb het horloge altijd met heel veel plezier gedragen, hopelijk kan ik hier iemand heel blij mee maken.
Prachtige aan de oudere Tudor modellen is het gebruik van Rolex onderdelen, dit is terug te vinden aan een Rolex kroon en een Rolex caseback.
Reden voor verkoop: Het horloge moet jammer genoeg vertrekken om funds vrij te maken voor een vintage Rolex Datejust.
Voorkeur voor koop, ruil mag tegen een Rolex Datejust 16014/16030/16234, ruilwaarde ook 2200.
Merk en model: Tudor Prince Oysterdate 74000(N)
Diameter: 34mm
Leeftijd: 1995
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 17 mei 2024
Factuur en/of certificaat: Bevat alle papieren.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur ophalen.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed.
Soort uurwerk en kaliber: ETA-2824-based Tudor regulated movement
Vraagprijs: 1900
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.