Weet iemand hoe dat dan zit met paypall? Is er geen tussenoplossing met geld vrijgeven etc?
Moet toch wel iets voor zijn. Zelf geen ervaring mee
Weet iemand hoe dat dan zit met paypall? Is er geen tussenoplossing met geld vrijgeven etc?
Moet toch wel iets voor zijn. Zelf geen ervaring mee
Wat is er mis met op anderhalve meter afspreken?
Bijzonder dat je dat niet snapt. Want het is 1 van de meest noordelijke steden in Nederland en voor de meeste mensen die niet in Friesland wonen zo ver dat ze geen zin hebben 2 uur of meer heen en weer te karren in de auto dus denken van stuur maar op.
Dus als ik het goed begrijp kan je beter niet op mp adverteren tenzij je tig positieve reviews hebt (die er eerst niet eens waren) ,niet in het noorden woont en het risico dat je beroofd wordt maar gewoon voor lief neemt. Alleen risico voor de verkoper en 0,0 voor de koper zeg maar. Mooi verhaal jongens, ga door met deze geweldige discussie (zonder mij)
Chrono24 heeft daar escrow voor en mp “gelijk oversteken” voor maar heb alleen ervaring met die van chrono24 en dat lijkt wel goed te werken.
Beetje kort door de bocht inderdaad. Ik koop ook via yahoo, ebay etc. Vlieg dan ook niet naar Japan oid. Koop op afstand van particulier is altijd een risico.
Is dit heen optie voor je TS? Weet niet hoe veilig dit is
Je kan het proberen maar ik zou niet bij een dergelijk profiel kopen en ook iedereen afraden dat te doen.
Volgens mij heb je niet helemaal door waar je op MP op moet letten en de enorme schaal waarop er kopers getild worden door het boevengilde.
Eens in de zoveel tijd is er een topic op HF met de vraag over een goeie deal op MP met altijd het zelfde standaard oplichters profiel.
Beste Alex_B,
Ik heb geïnteresseerd in Tudor 74000 prince oysterdate linen. Ik graag wil hem van je overnemen voor vraagprijs inclusief de verzenden. Vanwege vertrouwen op Verkoopwebsite ik wil graag vragen betallen 1 cent via van de Internetoverschrijving voor de Bankrekeningnummer en dan ik weet je vertrouwen en Alles klopt . Ik dan transfer the money for payment of vraagprijs inclusief de verzenden.
Bedankt voor begrijpen!
http://www.tikk1e.ng/398nfuue9w8fu9dFu8f9u8df1679Ghu
Vriendelijke Groet,
myxwyz399
Met geverifieerd telefoonnummer en geverifieerd banknummer en die foto’s op aanvraag maakt en op alle vragen keurig antwoord geeft?
Even de deur uit en direct een boel berichten,
Laat ik vooropstellen dat ik de verkoper @Alex_B niks kwalijk neem we waren beide voorzichtig. Het is voor beiden een risico.
Inmiddels zijn we in gesprek met elkaar als 2 liefhebbers van horloges en wellicht komen we alsnog tot een overeenkomst.
Verdere communicatie zal via Pb verlopen dus deze mag wat mij betreft dicht.
Een ieder bedankt voor de hulp en advies
Mvg Gary1988
Is het mijn dag om iets te maken… gebeurt er weer niks. Lekker dit.
Waarom niet afspreken ? Vanwege een mondkapje ?
Moeten we nog een beetje stoken voor de sfeer?
Is onze hobby nog wel leuk ???
Betekend dit dat ik mijn kans op een nieuwe tekening heb weggegooid ? Kak
Btje discussie is een prima zaterdag avond vermaak, ik haal vast de popcorn
Dat @Alex_B hier ook op het forum zit zegt natuurlijk niks over de betrouwbaarheid.
Hoeveel reviews heeft hij hier op Hf. Dat lijkt mij essentieel.
Tevens is hij pas tl-1. Dus voorzichtigheid is geboden.
Tsjonge jonge 1300 euro is voor sommige mensen nog steeds veel geld maar hier op HF een schijntje
Ik zag dat @Gary1988 ook actief was in het Knives & Watches topic actief was. Dus voorzichtigheid is geboden.