Tudor Prince

Goedemiddag,

Ik heb een Tudor prince gevonden op Marktplaats. Waar ik al een tijdje naar op zoek ben.

Alleen wil de eigenaar alleen opsturen en niet persoonlijk afspreken.

Kun jullie mij vertellen of er nog alarmbellen zijn ? Of dat dit een prima deal is ?

Ik hoor het graag

15 jaar lid en 0 ervaringen. RUN!

100% oplichter

edit: 110% oplichter :innocent:

5 likes

Als het betalen na ontvangst is, prima deal :+1:

1 like

Ik vind dit best wel een alarmbel (althans zonder goede uitleg).

1 like

Heb je een linkje ?

Hij heeft ook op chrono gestaan van de week…

Deze foto krijg ik ook nog van de vouwsluiting

1 like

Hij staat nog steeds op chrono trouwens. Ik zou het risico niet lopen.

Wel goede deal met doos ook verkoper bank en tel nr gecheckt dat wel maar opsturen zou ik ook niet riskeren

Ik vind het apart van de koper. Vind het horloge er daarnaast niet geweldig uitzien. Aardig gepolijst.

Allen bedankt voor de reacties, jullie hebben gelijk risico is te groot, ik zal deze moeten laten lopen…

En zetten we de zoektocht verder naar een tudor prince !

4 likes

Zelfs een topic erover. Nee, afspreken is nogal link tegenwoordig dus waarom dat zoveel wantrouwen oplevert…
Heb hem inderdaad ook op chrono24 staan.

Dus iemand van hier benaderde mij op marktplaats en beschuldigde mij van oplichting. Fraai jongens, heel fraai.

2 likes

Een horloge van 1000+ euro op MP laten versturen is natuurlijk niet link :innocent:

3 likes

Ben liever 1000 kwijt dan dat ik lek gestoken word maar ja dat ben ik.

Als je met deze instelling iets adverteert op mp, kun je beter mp ontwijken.

Maar je koopt zelf nooit wat op MP? En dan snap je niet dat in een uithoek van het land wonen, niet willen opsturen en 0 ervaringen erg veel wantrouwen wekt en 100% het standaard profiel is van oplichting op MP? Even voor de beeldvorming :innocent:

6 likes

Daarom praat je ook altijd eerst met de verkoper en vraag je om foto’s ed. Laat ik dat nou toevallig allemaal gedaan hebben. Buy the seller. Jullie redeneren nogal speciaal moet ik zeggen. :joy::joy::joy:

Niet iedereen is een handelaar op mp, ik niet in ieder geval en is Leeuwarden tegenwoordig ook al een uithoek? Bijzonder.

1 like

Je kan toch in een openbare ruimte afspreken?
Je snapt wel dat het veel geld is, om iets te betalen wat je niet hebt gezien.

1 like

Dit is een potentieel goed topic :sunglasses:

9 likes