Tudor princess oysterdate

Goedenmiddag,

Even een vraag van oma die ooit dit horloge heeft gekregen.
In eerste instantie leek het mij een frankenstein maar via google kwam ik er toch achter dat het orgineel is met Tudor wijzerplaat en Rolex kroon, sluiting en caseback.
Nu wil mijn oma het horloge verkopen ze heeft geen doos en papieren alleen het horloge.
Hebben jullie een idee van de waarde? Het is staal met goud.
Foto van het uurwerk is van internet de rest is het horloge zelf, dit omdat het horloge niet door ons opengemaakt kan worden.


Ik zie ze van €500 tot over de €2000. Dat laatste lijkt me bijzonder optimistisch. De staat van deze is matig tot redelijk. Dameshorloges verkopen moeilijk. Verder denk ik dat bij dameshorloges draagsporen het verkopen lastiger maakt dan bij herenhorloges.

Bij deze is de bracelet niet massief goud en versleten. Maar de caseback ziet er goed uit, kast en bezel en kroon ook:


En staat dus op €490

Ik zou het horloge eens goed schoonmaken, het glaasje vervangen en goede foto’s (laten) maken. Loopt hij goed door? Nog nauweurig en goede gangreserve? Misschien een foto maken als hij aan de timegrapher ligt. Dames hebben vaak niet zo’n notie van, maar vragen dan eerder advies aan hun (of een) man advies die daar wel gevoelig voor is.

In deze staat houd ik het op 400-450€

Max denk ik rond 500 euro maar zie ze voor die prijs ook regelmatig lang staan.
Je moet hier echt toevallig tegen een koper aanlopen. Tudor is voor de mainstream die een kwaliteitshorloge voor hun vrouw kopen nog niet zo bekend.
In goede staat heb ik ze overigens ook voor rond 600 euro weg zien gaan (maar ook voor 250)