Te koop, niet te ruil.
Lage prijs vanwege geen originele bracelet.
Dit is een tophorloge, ik denk er al maanden over om hem te verkopen. Iedere keer als ik hem uit de kluis haal, denk ik weer, nee, ik hou hem.
Maar ik heb nu toch iets teveel horloges, er moet iets weg.
Merk en model: Tudor Ranger met Forstner President met T-Fit
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 14 mei 2025
Factuur en/of certificaat: factuur Chrono24
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set, doos, omdoos, garantiekaart, extra schakels, extra zwarte band
Verzendkosten of afgehaald in regio Arnhem, bij voorkeur persoonlijke overdracht. Stukje rijden geen probleem
Conditie (krassen, werking etc): enkele onopvallende krasjes.
Uurwerk loopt fantastisch, max 1,5 sec/24 hrs afwijking
Soort uurwerk en kaliber: nieuwe MT5402 (COSC)
Uurwerk is vervangen omdat hij 10 seconden verkeerd liep en de kroon liep niet lekker bij het gelijk zetten. Is terug gegaan naar S&C.
Gangres 70 uur
Lugbreedte 20mm
WR 100mtr
Saffier glas
Vraagprijs: €1.850,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.