Tudor Royal hoe kan ik herkennen op echtheid

Ik overweeg om een Tudor Royal 41 mm aan te schaffen een fullset, hoe kan ik controleren of hij origineel is

1 like

Die garantiekaart zou op je telefoon moeten kunnen scannen met NFC of iets dergelijk volgens mij, en dan zou je op een pagina van de Tudor website terechtkomen. Is een aanwijzing in ieder geval.

Je zou contact op kunnen nemen met Leon Martens. Hun sticker zit erop. Zij kunnen deze oorspronkelijke aankoop via hun database bevestigen.

3 likes

Ziet er legitiem uit. Met een Black light lampje licht het Tudor logo in het donker op de garantiekaart. Serienummer moet overeenkomen op het horloge

1 like

Dit zou ik doen. Heb ik in het verleden ook een keer gedaan. Werd toen bevestigd dat het horloge in kwestie daar niet bekend was dat het horloge niet helemaal zuivere koffie was.

Met de datum erbij hebben ze het zo gevonden :wink:

1 like

Altijd riskant

Near Field Communication

Het horloge ziet er origineel uit trouwens!

Why ?

Heb ze net gebeld , de kaart komt ervandaan , ik zou de serienummer op de achter kant van het horloge moeten kunnen controleren

1 like

De NA is dichtbij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Neem je hem van de eerste eigenaar over? Zo ja, dan kan je het aan Leon Martens navragen door alleen zijn voornaam te noemen. Achternamen houden ze altijd privé.
Maar als ik alles zo zie en alles klopt op de case back zou ik mij geen zorgen maken, of hij moet voor zo weinig aan je verkocht worden, dan gaat het spreekwoord “als iets te mooi is om waar te zijn, dan …” maar dat verwacht ik niet.

1 like

Gaat oke zijn…

Prijs is marktconform

1 like

Dan zou ik mij verder geen zorgen maken, en de Tudor Royal is echt wel een mooi horloge.

Dank voor jullie tips. Doordat ik een prettig gesprek had met Ivo van Leon Marten heb ik daar een Tudor besteld met zwarte wijzerplaat. Nu is het alleen afwachten wanneer hij geleverd wordt. Het verschil van deze en een nieuwe is 300,—, daarom kies ik voor de veilige weg.

12 likes

En nieuw nieuw is ook wel leuk

1 like

Goede keus. Voor 300 euro verschil zou dat verkeerde zuinigheid zijn.

3 likes