Tudor Royal nieuwe release leaks

Tudor Royal series 41 mm
stainless steel case, 18 ct yellow gold pit pattern outer ring / stainless steel case, 41 mm diameter, hour, minute, second, date, day of the week, 2834 type automatic movement, power reserve 38 hours, sapphire crystal Glass mirror, gold steel/stainless steel chain strap, waterproof to 100 meters, reference price NTD 107,000 (gold steel) / NTD 73,500 (stainless steel).

Tudor Royal series 38mm
stainless steel case, 18ct yellow gold pit pattern outer ring / stainless steel case, diameter 38mm, hours, minutes, seconds, date, 2824 automatic winding movement, power reserve 38 hours, sapphire crystal glass mirror , Gold steel/stainless steel chain strap, waterproof to 100 meters, reference price NTD 125,000 (golden steel) / NTD 72,000 (stainless steel).

Tudor Royal series
34mm stainless steel case, 18ct yellow gold pit pattern outer ring / stainless steel case, diameter 34mm, hour, minute, second, date, 2824 automatic movement, power reserve 38 hours, sapphire crystal glass mirror , Gold steel/stainless steel chain strap, waterproof to 100 meters, reference price NTD 123,500 (golden steel) / NTD 70,000 (stainless steel).

Tudor Royal series 28 mm
stainless steel case, 18 ct yellow gold pit pattern outer ring / stainless steel case, diameter 28 mm, hours, minutes, seconds, date, 2671 automatic winding movement, power reserve 38 hours, sapphire crystal glass mirror , Gold steel/stainless steel chain strap, waterproof 100 meters, reference price NTD 125,000 (golden steel with diamonds) / NTD 88,500 (stainless steel with diamonds).

7 likes

Damn wat lelijk. Brrr

8 likes

De Romeinse cijfers vind ik echt niet mooi op deze…

3 likes

Een soort miskraam van een oysterquartz en een 16030…

3 likes

Oh nee toch, een engine turned bezel dat vind ik toch zo lelijk. :zipper_mouth_face:

1 like

Die wijzerplaat met applied roman numerals lijkt linea recta van een Date/Day-Date te komen. Ik vind het wel en grappig horloge. Ben benieuwd wat de prijs gaat zijn.

Wijzers vind ik lomp. Wil hem wel eens passen om te zien hoe het verder staat.

Niet mijn ding… met die rare 60s/70s case. Hoewel die op de pols er een stuk beter uitziet dan op die render…
Wil liever geen roman numerals.

Engine turned bezel is wel tof.

:-1:
image

:+1:
image

1 like

Nee het is net omgekeerd. De case is wel vet, de bezel was beter gewoon fluted geweest.

Dan nog mooie opgelegde indexen ipv die afgrijselijke roman numerals.

Klaar. Mooi horloge zo.

2 likes

goeie kleur blauw. rest is niet mijn smaak, romeinse numerals en iets te foute bezel…

1 like

Tsja, net niet zeg maar… kleur is mooi maar de rest niet mijn smaak.

Met “normale” indices was het vast beter…

Ik ben geen fan dit ype kast of band, de maat is mij ook te groot. Eigenlijk alleen de bezel vind ik wel aardig.

Niets aan toe te voegen. Of wacht…ik vind ook originaliteit volledig afwezig. Voegt dus ook niets toe.

1 like

Gelukkig is die er ook in 38 mm.

Schrok al bij de eerste 41.

Wat is deze valuta eigenlijk? NTD

Nieuwe Taiwanese dollar

1 like

Iedereen klaar met afzeiken? :smiley:

Doe mij maar een 38mm met blauwe of zwarte Roman dial. :ok_hand:

10 likes

Godkannonne wat lellek

Ook in mijn beleving niet bijzonder deze modellen. :thinking: Ik zou stick markers veel mooier hebben gevonden op dit horloge en inderdaad een andere bezel; of glad of fluted, maar niet dit lelijk ding. Die dag bovenin moeten ze helemaal weg laten. Dat hoort alleen bij de Rolex DD voor mij. :slightly_smiling_face:

Gewoon kut! En anders niks!

3 likes