Ik was al een tijdje met ankers bezig die met Rolex en Tudor Submariners werden geleverd tot 2005. In een andere post meldde ik dat iemand dit helemaal heeft uitgeplozen en van hem heb ik een tijdconform anker overgenomen wat indertijd bij de Tudor geleverd werd, althans meestal.
Omdat het vanmiddag prutweer was even m’n fototentje opgezet en lekker met de camera aan de slag:)
Dit anker werd uitgeleverd bij modellen uit de jaren '80. Omdat de sub van mij strak in 1990 geleverd werd, hoort daar hoogstwaarschijnlijk dit anker bij. De latere versie heeft een andere 200, met rondere nullen:)
Afijn, over naar de foto’s:
Maar leuk dat je dat hebt gevonden. Ik zit ook te bedenken of ik zo’n anker voor de 16803 wil gaan kopen. Dat is het enige onderdeel wat nog ontbreekt in de (voor de rest) volledig complete set
Ik had wel al gezien dat zoiets best prijzig is…Bovendien weet ik niet of er een anker bij hoort waar al 1000ft/300m op staat of dat het een 660ft/200m-anker is waar een groene sticker op zit met de ‘juiste’ waterdichtheden. Wel moet er sowieso een touwtje aan zitten in plaat van een ketting.
Bedankt! Ik heb voor deze gelegenheid inderdaad mijn oude projectortafel afgestoft:)
Ik heb met mijn G12 gefotografeerd ipv de spiegelreflex. In de groothoek stand kun je namelijk heel dicht op het onderwerp komen, met behoud van de scherptediepte:) Ik heb alles met de hand ingesteld, belichting en scherpstelling. Was goed te doen en de mix van buitenlicht met halogeen geeft een leuk effect.