Tudor Small block Oysterdate 79260
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Liever cash verkoop
Merk en model: Tudor (deels Rolex) 79260
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1996
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2025
Factuur en/of certificaat: watch only met niet tijdscorrecte Tudor doos.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Tudor doos
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): nette staat, met nieuwe originele band.
Soort uurwerk en kaliber: -
Vraagprijs: 5900 euro
Horloge overgenomen van een goede kennis.
Hij heeft het horloge aangeschaft bij Juwelier Lun in Duitsland (zie screenshot).
Hierna is er nog een nieuwe originele band op gekomen.
Echt een liefhebbers horloge deze B800xxx serial is een van de laatste Oysterdates small blocks. Welke je sowieso al zeer weinig tegenkomt. En dan is de reversed panda helemaal uitzonderlijk.
Deze small block komt Inc latere originele Tudor box, is in nette staat. Heeft mooie verkleurde tritium plots + wijzers.
Ofwel deze small block mag het veld ruimen, of mijn Big Block. Maar eentje blijft
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.