Welke heeft jullie voorkeur?
Een Tudor 94019 Snowflake uit 1976 of een Rolex Sub 5513 transitional uit 1984?
Welke heeft jullie voorkeur?
Een Tudor 94019 Snowflake uit 1976 of een Rolex Sub 5513 transitional uit 1984?
Belangrijkere vraag: wat heeft jouw voorkeur?
De Tudor
Vooral dit , maar de vraag is wat de staat is van beiden.
Tudor!
Rolex
Deze
Ik twijfel, vandaar de vraag.
De uitslag vind ik tot nu toe verassend. Meer Tudor stemmers.
Beide orgineel.
Tudor zonder stalen band trouwens.
Tudor komt van juwelier. 100% orgineel volgens hem.
Rolex heet net onderhoud gehad bij een in off partij wel deskundig
Toch wel een klein beetje voorkeur voor Tudor trouwens
Aha zo.
Ik vind ze persoonlijk beide top. Wel voorkeur voor Rolex.
Is beide ook een optie?
Ik vind allebei geweldig. In die zin maak je geen verkeerde keuze. Als ik moet kiezen, lichte voorkeur voor Tudor sub. Kan me wel voorstellen dat je rekening houdt met prijs, band en recentelijk service.
Laat mij even weten waar ze te koop zijn. Neem ik ze allebei ! Prachtig, maar lichte voorkeur voor Tudor. Lijkt in betere staat.
Uit deze 2 zou ik de Snowflake kiezen, model wat ik persoonlijk altijd erg mooi vind. De Sub heeft een kapotte spider dial zo te zien, dat zou ik nooit kopen. Of zijn het alleen krassen op het plexi?
Die tudor is echt prachtig. En hij zit er idd goed uit! Maar koop wat je het mooiste vind. Als het de Rolex wordt dan hoor ik graag waar de tudor ligt.
Staat dat niet al bovenaan dat blad van de tweede foto?
Tudor. Ik hou niet van die ringetjes om de indexen
De Tudor, al had de bezel van mij wel iets meer verweerd mogen zijn, maar ik zou hem niet laten liggen.
Dat is voor mij nu ook de reden om tudor te kiezen, maar er zijn wel hele mooie 5513 met glossy dials icm een mooie patina, en eerlijk is eerlijk dat is zeer begeerlijk icm de plexi.
.Allebei top!
Ik vind wel dat er een stalen band op die Tudor hoort, de band op de foto vind ik niks.