Tudor Submariner, anatomie in beeld

Vanmiddag een beetje verveeld en dat is vaak een mooi moment om de camera te pakken en lekker los te gaan. Mooi resultaat, al zeg ik het zelf :smiley: Dit is een midsize model, ref. 75190 uit 1990.

18 likes

Wat een crappy foto’s… :slight_smile:

Gaaf hoor!

2 likes

Ja, het blijft behelpen :wink:

Verdomme. Toch ook maar eens een macro lens gaan halen.

1 like

Goed gelukt, mooi !:+1:t3:

1 like

Zooooo mooi altijd , je foto’s … :blush: :stuck_out_tongue:
Deze zijn ook weer geweldig!!

Pieter.

1 like

Mooi hoor!

1 like

En vergeet LightRoom niet. Zonder processing in LR gaat er geen foto uit…

As usual, mooie foto’s.

1 like

Misschien een gekke vraag, maar is die kroon origineel? Voeren ze op tudors ook het rolexlogo?

Het ziet er weer ragfijn uit!

1 like

Zoals altijd, prachtige foto’s! Ook een prachtig horloge!

1 like

ik zei het al, geil…

1 like

Ja, het is een knappe jongen, ik bedoel die TUDOR :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja, die kroon is origineel. Op vintage Tudor zijn de kroon, in dit geval een twin lock type, de gesigneerde kastdeksel en soms de bracelet gesigneerd met Rolex. Wat ik altijd heel vreemd gevonden heb zijn de doorgesleten bolletjes boven de coronet. Ik heb er wel eens een vraag bij Tudor over gesteld, maar nooit antwoord gehad.

1 like

Schier vergeten, maar TUDOR maakte inderdaad midzise duikers. Altijd gewild voor de wat smallere pols. En laat ik die nu hebben ! Ga nog snell ff op chrono24 kijken voor ik in mijn bedje duik. :grin:

Mooie foto’s! @snoeike: inderdaad doe je dit idealiter met een macrolens op een DSLR of zo, maar ook met een eenvoudig 10x juweliersloupje voor je telefooncamera hofen kom je ‘in a pinch’ ook al vrij dichtbij:

1 like

Nou, ik hoop voor je dat je dan nog kunt slapen want die prijzen daar gaan nergens meer over.

Mijn beste,

Mooi hoor zo’n inkijkje in die wondere wereld van de Tudor Submariner!!
Dank voor het delen van deze scherpzinnige beelden!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Amai, die Tudor Subs gaan een flinke duit, meer dan een Rolex Sub? Hoe is dit te verklaren? Kleinere oplages dan Rolex Subs of gewoon marktgekte?

Btw mooie fotos TS!

1 like