Ongeveer 17,5 cm.
Ik heb een 16,5cm pols, dat zou dan helemaal moeten passen.
Ik denk wel dat het schril zou afsteken tegen de 42mm Speedy. Die kan ik net hebbenā¦
Het is inderdaad wel even wennen bij het wisselen, maar ik heb daar weinig moeite mee. Hier een vergelijk tussen een Rolex GMT en Tudor.
valt me nog alles mee als je ze zo naast elkaar ziet! Ik ga er eens goed over nadenken⦠vind het wel een heel mooi horloge (zowel de 36 als wel de 40 mm).
hebben jullie nog tips? weet iemand als evt het plexiglas beschadigd is of je het dan kunt vervangen door een Saffierglas
als je twijfelt tussen een Rolex sub en een tudor sub zou ik zowieso voor de Rolex gaan. De tudor blijft altijd wel in de schaduw staan van Rolex. Die 36 is willen maar niet kunnen als je dan nog eens twijfelt tussen een 40 en 36. Let op mān woorden je zal altijd hunkeren naar de 40.
Succes in je keuze.
Plexiglas kun je vrij simpel(zelf) polijsten, en als het echt op is, vrij goedkoop te vervangen.
Lastig met al die keuzes hier.
Persoonlijk zou ik voor een tudor sub of Rolex sub gaan. Beide vintage, beide plexi.
Een tudor snowflake of een Rolex 5513 of een 1680 als je het nog betaalbaar wil houden.
Een Rolex 16800 kan natuurlijk ook. Dienheeft saphire ipv plexi.
Veel plezier met het zoeken!
Het is maar wat je betaalbaar noemt. Een snowflake daar zou ik sowieso niet zomaar aan beginnen want de kans dat je daar tegen een frankenwatch aanloopt voor een premiumprijs is heel groot. Daar zijn meer fakes van in omloop dan originele.
Het blijft lastig⦠maar hoe ik er nu over denk ga ik toch voor de Rolex sub ga⦠(ik vind de no date namelijk net wat mooier!) ik zal me de komende weken eens gaan verdiepen in de verschillende jaartallen en types (al die nummers die hier genoemd worden zeggen me nog niet zoveel). Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.
Tudor had ook no dates dus je opties zijn nog openš En dan natuurlijk wel een blauwe met plexi
Of een 7928 met rose ipv shield logo
zo die is tudor sub met stalend en zonder data is idd erg mooi!!!