Tudor submariner op lumpy?

Gewoon proberen.

Voor puristen waarschijnlijk vloeken in de kerk…

Maar, ik was vanavond weer eens aan het goochelen met bandjes op de vintage seiko’s. Toen kwam ineens het idee op om mijn tudor submariner eens van zijn nato te ontdoen die er al van 2000 aan zit.
Toevallig had ik ook nog een losse watchadoo lumpy liggen, en aangezien de tudor lugholes heeft was het een kleine moeite om het te proberen:

Degenen die het originele bandje van de tudor kennen weten waarom dit vroeger de “poormans rolex” was. Het tudor bandje is gewoon erg dun en ielig en en rekt al zijdelings als je er naar kijkt.
Met de watchadoo band oogt het horloge naar mijn mening een stuk ruiger. Hij verliest zelfs een stuk van zijn submariner karakter en krijgt een beetje 70’s uitstraling.

Maar goed, ik wil jullie mening ook wel horen. En voor mij hoeft het niet opbouwend, ongezouten is ook prima! Het klokje zelf blijft hoe dan ook mooi…

ik vind het niet verkeerd, voor het eerst dat ik deze combi zie, maar uh, waarom zoveel krassen op het glas? zit er plexiglas op? Wat heb je er mee gedaan zeg;)>X