Dat was bij mij dus ook het geval. Ik stond op een brug en m’n bril schoof riviertje in. Keurig gedekt door inboedel Aegon.
Foto is met de originele leren band maar toen ik hem verloor zat hij aan een metalen niet Tudor band
Dat kan ik me voor een bril voorstellen, maar bij juwelen/horloges van deze waarde, staan verzekeraars hier wel anders in
Je was toch op vakantie😁
Even over getwijfeld, maar voelt niet goed dus ga ik niet doen. Geen rare gedachte, maar niet ok voor mij.
Zou ik ook niet kunnen.
Vergeet de dozen op zolder niet, kan zomaar zijn dat je na 10,5 jaar je Tudor daar terugvind.
Ik weet niet of het handig is om het serienummer aan iemand (behalve politie) te verstrekken. Zoiets specifieks wordt vaak gebruikt om aannemelijk te maken dat het horloge daadwerkelijk van jou is. Verder heeft niemand hier er wat aan, lijkt me. (Just my 2 cents.)
Ik hoop dat je hem terugvindt i.i.g.
Dat was ook mijn twijfel. Maar ik zou ook altijd om een foto met het serienummer vragen als ik hem (online) van iemand zou kopen.
Tip, mail locale pandjes winkels. Ervaring met bepaalde doelgroepen heeft me geleerd dat vele het per direct afgeven bij de dichtstbijzijnde used Products of andere pandjes winkel. Identificatie boeit ze vaak weinig en de pandjeswinkels zijn veelal behulpzamer dan je zou denken in het retourneren van gestolen spul.
Kans blijft erg klein.
Daarnaast, je horloge nooit in je jaszak stoppen. Als je weet hoe vernuftig sommige zakkenrollers zijn, is zelfs je voorhuid niet veilig in de binnenstad of OV.
Ik vermoed dat hij in de bus is gestolen/kwijt geraakt dus om alle pandjes winkels te zoeken wordt wel een ding. Online kan ik het bekijken.