Tudor verloren/gestolen. Tips?

Ik ben een paar weken geleden mijn Tudor verloren, of deze is gestolen, onderweg met OV of onderweg naar huis. Hij zat in de zak van mijn jas. Uiteraard contact gehad met OV, aangifte gedaan bij politie, contact gehad met gemeente waar hij mogelijk is kwijt geraakt. Na een paar weken bij Tudor het serienummer doorgegeven als zijnde gestolen/verloren en ik hou zelf Marktplaats en Chrono24 in de gaten.

Zijn er nog tips wat ik kan doen om mijn horloge terug te vinden?

Hartelijk dank al vast!

Neen, de kans dat je deze ooit terugvind is miniem tot onbestaand…

4 likes

Graag bij de faq houden

1 like

Ga je (helaas) nooit meer terug zien.

1 like

Was je vergeten dat die in je jaszak zat ? Zeker bij het in en uitstappen loop je dan meer kans om deze te verliezen Echt balen man.

Indien verloren hopen op een eerlijke vinder, meer kun je niet doen.
Mocht ie niet verloren maar bewust uit je zak gehaald zijn is de kans idd zo goed als zero.

Eventueel hier de details van het horloge delen zou de kans op het spotten op verkoopsites wellicht kunnen vergroten.

Goede tip! Model, bouwjaar en type nummer? Of ook serienummer? Ben daar wat huiverig over maar wellicht kan dit geen kwaad.

Bij zoveel mogelijk instanties melden, briefjes met foto aan elke lantaarnpaal in de buurt met je telefoonnummer. Niet geschoten is altijd mis.

Goede tip.

Waarom? Is nu niet meer nodig. Juist wel bekend maken hier.

Ellendig! Ik hoop dat hijtoch nogboven water komt.

Heb je er ook een foto van? Bij gevonden voorwerpen politie liggen ook horloges de wonderen zijn de wereld niet uit. Er zijn echt nog wel eerlijke mensen

1 like

Kan je dit ook niet melden bij Tudor, ooit komt die misschien binnen in hun netwerk voor onderhoud of zo

1 like
2 likes

Kijk ook eens in andere zakken van je kleding, een vakje in je tas of desnoods in het diepvries vak van je koelkast. Zo heb ik ook weleens een horloge terug gevonden waarvan ik zeker wist dat het echt zoek was.

2 likes

neem contact op je verzekeraar, wellicht iets gedekt?

Super! Thanks!

1 like

Geprobeerd, helaas niet buitenshuis. Inmiddels polis aangepast voor mijn andere horloges :face_with_raised_eyebrow:

Ook gedaan en daar ie ie geregistreerd als zijnde gestolen/verloren.

Heb je ook je inboedelverzekeraar gecheckt? Zo kon ik mijn bril declareren die van m’n neus schoof en in het water viel.

Inboedel kon niet omdat het buitenshuis heeft plaats gevonden.