Ik ben nieuw op dit forum en kon geen categorie vinden om mij voor te stellen dus ik gooi direct mijn vraag online :). Op dit moment heb ik een Hamilton type H77672133, maar ben op zoek naar iets anders. Na lang wikken en wegen tussen een Breitling Superocean of een gebruikte Seamaster ben ik uitgekomen bij een Tudor Pelagos Black LC 100. Deze wordt aangeboden door een handelaar in Duitsland, voor mij een prima afstand.
Nu is mijn vraag hoe betrouwbaar is het allemaal en waar moet ik op letten? De garantiekaart is een maand geleden afgegeven zegt de verkoper. Het is een geverifieerde handelaar op Chrono sinds 2013 genaamd Speedtoys E.K. Iemand hier ervaring mee? Ik kon op het forum niets vinden helaas.
Hieronder een afbeelding van het horloge. Ben benieuwd naar jullie bevindingen en ervaringen.
Ik zou eerder via het forum kopen dan Chrono24. Dat zegt overigens niets over de betrouwbaarheid van Chrono24 dat zal ongetwijfeld goed zijn. Maar vijf zelf via het forum wel een prettige gedachte.
Onlangs een nieuwe Pelagos LHD aangeschaft via C24… ook een maandje oud maar nog volledig in de stickers.
Waarom een LHD? Gewoon omdat het net even anders is ben overigens rechtshandig
Waar je op moet letten?
Naast de echtheid zou ik het serienummer met de garantiekaart checken.
Verder even de recenties lezen op C24 en ook vragen om een rekening.