Of ga even naar Eindhoven , pas je ergens bij een juwelier de nieuwe versie.
Koop je daarna bij @Crownguard gewoon de oude versie.
Waarom de oude? : Die is mooier! , soms zijn dingen zo makkelijk
Of ga even naar Eindhoven , pas je ergens bij een juwelier de nieuwe versie.
Koop je daarna bij @Crownguard gewoon de oude versie.
Waarom de oude? : Die is mooier! , soms zijn dingen zo makkelijk
Vind ik zo mooi heh
Yes!!! en waarom @Crownguard ? Omdat Crownguard gewoon TOP is! Soms zijn dingen zo makkelijk
Slotje dan maar
Ik ga eerst eens lekker op vakantie… laat ik het allemaal bezinken… en dan ga op zoek waar ze ze evt allebei hebben zodat ik ze naast elkaar kan zien. Beide hebben zo hun plussen en minnen als ik het zo lees. Ik ban van mening dat im de beslissing pas kan maken als ik ze beide om mijn pols heb gehad! (Misschien dat ik in Barcelona nog even ga kijken, daar ben ik toch vlakbij!) Thanks voor alle info tot nu toe. Laatste vraag… welke “grijze” dealers zijn de betere? (Waar ze in iedergeval de tijd voor je nemen en het juiste advies hebben, ik ga namelijk niks online bestellen…)
Hadden we @crownguard al genoemd
Waarom wij @crownguard blijven roepen komt omdat wij voor elke keer dat we @crownguard noemen…
0,5% korting krijgen op onze volgende aankoop , toch Ramon?
Oké oké… dat is duidelijk!!
William Wien heeft nu een Black Bay Blue (eerste versie) liggen voor een mooie prijs. Is wel op leer.
Maar je wil echt een stalen band op een BB. Typisch voorbeeld van een horloge dat echt staal nodig heeft.
Heeft iemand @Crownguard al genoemd?
Zo, die speedmaster komt steeds dichterbij.
Wellicht…
Ik zou voor de ETA versie gaan.
Sommige mensen (ik ben zo eentje) zijn nu eenmaal geen grote fan van metalen banden.
Ik heb 'm trouwens gepast op staal en hij toont er nog wat forser door. Geef mij maar de leren band met de mooie vouwsluiting
Zeer mooi klokje! Toeval wil dat ik exact dezelfde heb
De kasthoogte, gecombineerd met de vorm van de lugs (gevolg: groot vlak aan de binnenkant van de lugs) schreeuwen tegen mij de noodzaak van stalen endlinks. Maar ik snap dat dit persoonlijk is. Dus vooruit, leer mag ook
ik wil wil sowieso met een stalen band! ik kom er trouwens net achter dat in de oude BB het zelfde ETA uur werk zit als in LLD… Misschien juist een rede om voor de nieuwe te gaan…
Hoeveel verschil in dikte zit er tussen de 2?
Het verschil is 2 mm, het oude model is 12,7mm dik en het nieuwe 14,75mm…