De Pelagos is in principe toch al een moderne sub? Al zou hij ietsje kleiner mogen.
@Petteflet misschien iets minder opgaan in de hype, dan kan de teleurstelling alleen maar meevallen
Veel erger dan het vorige ceramische (MN) Tudor gedrocht kan het gelukkig niet worden.
Hype doet leven!
Ah dus je gaat me nu vertellen dat ik de hele dag vrij heb genomen, vol spanning met popcorn in mijn boxershort op de bank zit te wachten op ‘the most standout watchrelease thuis year’, terwijl dit nieuws gebaseerd is op clickbait?!
Het is natuurlijk ook wel een schande om op 4 mei een collab met de Marine Nationale aan te kondigen en vervolgens maanden niks meer te laten horen.
Laten we het er maar op houden dat ze heel druk bezig zijn met het oppoetsen van de oude mallen en het zoeken naar de tekeningen.
Als je het zo zegt is het natuurlijk niet leuk.
Ik mis @Petteflet een beetje die op een leeg perron met zijn zak geld als enige nog op deze geannuleerde hypetrain staat te wachten
Jaaaa! Die is ook tof!
Slimme jongens en meisjes daar bij Tudor. Ze laten het design work en de hype gewoon gebeuren.
Nog steeds niks hè?! Dacht in al……… nou F€&k it…. Ik slinger de rest van de dag mooi een seiko om mijn pols. Dat zal ze leren.
Samenwerking met Fransen… die onthulling kan nog wel even op zich laten wachten…
you go girl.
Bad Ass!
Allemaal weer blij gemaakt:laughing:met een dooie mus
Wat in het vat zit verzuurd niet.
Ben nog steeds benieuwd, al iets bekend?
Kan niks vinden op internet
Vals alarm. Rust bij de stukken.