Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Misschien is er wel geen commerciele variant.
Dat zou pas tof zijn.

9 likes

Die bezel is fake, kijk maar naar de spacing rondom de 10 in vergelijk met de andere getallen. Dat kan niet kloppen.

2 likes

Het zou wel eens goed kunnen dat er geen commerciële variant komt, en als het wel is in heel beperkte oplage.

De horloges die bij CASM Hubert aan de leden wordt gegeven bij het behalen en uitreiken van hun brevet Certificat de nageur de combat zijn gegraveerd met hun CNC nummer. Deze modellen komen zelden op de reguliere markt.

1 like

En mij is gisteren iets duidelijk geworden wat aantal weken geleden was opgevallen.
Het lijkt alsof er iets is photoshoped op het achterdeksel, nu denk ik dat onder de M.N.21 het CNC nummer is verwijderd in de foto.

1 like

Misschien stond er wel geen cnc nummer.

De oude vintage varianten beschikken ook alleen over een MN nummer.

De horloges voor de CASM Hubert hadden meestal wel de CSC nummers gegraveerd vanaf de jaren 80.

1 like

Ergens zou het ook wel iets hebben als Tudor deze echt alleen voor de Franse marine zou maken

2 likes

Ja inderdaad. Kunnen zij lekker met een lelijk horloge rondlopen. Hoeven wij dat niet te doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Dit moet het dan zijn volgens IG :grin:

check zijn account voor meer foto`s

3 likes

Wat een lellek ding. Ik heb het allang gezien daar mis ik helemaal niks aan…

2 likes

200 mtr, 39-40mm ? , en titanium volgens mij. erg blauw ook…

1 like

@Petteflet we kunnen nog steeds de strip er mee vullen :joy::rofl:

6 likes

Blij dat ik niet bij de M.N. werk. Ze zouden je maar vragen dit te gaan dragen. :upside_down_face:

Ja zolang er niks gepresenteerd is blijft de hype-train nog maandelijks doordenderen @Jurk. :rofl:

2 likes

Ik zou die wel willen. Maar zoals ik voordien al had gemeld is deze niet vrij verkrijgbaar. Zal nog een jaartje of 20 geduld moeten hebben tot ze op de vintage markt beginnen op te duiken. Lekker licht om de pols dan, moet ik mij dan minder inspannen met de rollator dan met een doorsnee stalen horloge :rofl:

2 likes

Let trouwens eens op de bezel, is niet de typische Tudor coin edge bezel maar is breder dan de kast en scherper voor een betere grip.

1 like

De bezel loopt terug. Je had gelijk. Dit kan niet kloppen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze is gewoon te koop hoor :rofl:

2 likes

Deze is blijkbaar te koop:

3 likes

Hahaha……. Netjes. Hetzelfde posten op hetzelfde moment :rofl::rofl::rofl:

1 like

Is dat ding nog niet uit ?!

1 like