Dexter inderdaad
Ga je vast tekenen?
Kan er eindelijk op de hype train worden gesprongen
De deceptie ga ik vast vastleggen
Ik zit al in mijn startblokken om op de Tudor hypetrain te springen!
On your marks! Set!
Ik zou er ni teveel van verwachten…
Boyss nog een paar uuren en dan is het wachten gebeurd
Jij weet het goed te brengen.
Dan is het wel heel erg
Na al die cockblocks van de afgelopen maanden zou ik ook eerder vóór de hypetrain springen dan erop.
Oh daar kan je nu alvast mee beginnen hoor.
Ja ik vind het gewoon oprecht ontzettend jammer en een gemiste kans.
Een paar maanden voordat Tudor nog maar een hint gaf naar een samenwerking met de Marine Nationale schreef ik vanuit mijn glazen bol al een topic over de revival van de TUDOR Submariner. Toen plotseling vanuit het niks kwam Tudor met het persbericht over Tudor x M.N. om vervolgens na maanden stilte de Pelagos-light te lekken via notabene het Instagram kanaal van hun eigen promotor, ex-voetballer Beckham.
Met alle respect voor de Pelagos en de liefhebbers ervan, ik vind het geen eer doen aan de historie van de Tudor Submariner en wat dat heeft betekend voor de Marine Nationale en Tudor zelf als horlogefabrikant.
Het enige juiste antwoord was de revival van de Tudor Submariner geweest, zoals ze dat ook hebben gedaan met de Black Bay range, voortgekomen uit de ref. 7924 uit 1958 (BB’58).
En nu hou ik erover op. Voor vanavond .
En morgen weer vrolijk verder
Tudormigoos what’s up morgen wordt dan eindelijk de GMT in een 39MM aangekondigd en de BB58 met groene watermeloenen wijzerschoenen of toch niet en dan hebben jullie allemaal een onvoldoende(Duits leraren stemmetje erbij denken).
Jij maakt het wel heel bont.
Behalve jij, jij hebt een voldoende
Of toch niet
Haha ja geweldig