Hij is schitterend, maar hoop dat deze in een modern jasje opnieuw uitgebracht wordt. Dan overweeg ik hem zeker. Ik denk echter als ze een Tudor Submariner uitbrengen dat het een versie wordt a la Snowflake. Zeker omdat die ook in combinatie met Marine Nationale was. Een Tudor Submariner met Mercedes style hands zou teveel in het vaarwater van Rolex en van de Submariner zelf komen.
Ik heb nog steeds goede hoop dat ze een reissue gaan doen van deze:
Even een andere insteek: kan Tudor de modelnaam " Submariner " überhaupt nog gebruiken op een toekomstig model? Ik meen dat dit een geregistreerde trademark is van Rolex.
Onlangs heeft Rolex zelfs het voorgenomen gebruik van de modelnaam " Mariner " bij Franck Muller nog aangevochten.
Op het Duitse Uhrforum is verkoop van alle niet Rolex modellen met de modelnaam submariner hierom zelfs verboden. Ook bv. Marina Militaire wat Parnis wel gebruikt(e) en dus van Panerai is.
Link:
Wellicht zijn er mensen die het beter kunnen uitleggen, aangezien Rolex dan weer een stichting is. Maar uiteindelijk is Tudor 100% van Rolex. Dus Rolex heeft de touwtjes in handen.
Volgens mij zetelen ze ook nog gewoon in hetzelfde kantoor.