Tudor

Hoe is de kwaliteit van Tudor? Ik heb vorig jaar een stuk gelezen over Tudor in 00/24. Het “goedkope” merk van Rolex. Hebben een contract gehad met Tiger Woods in zijn begin jaren. Toen Tiger over ging naar tag Heuer dacht men dat het over was met Tudor.Tegenwoordig zijn ze actiever met marketing en hebben ze een nieuwe range.

Je ziet natuurlijk wel dat het iets van rolex weg heeft.

Maar prijs kwaliteitverhouding? Vergelijkbaar met Omega, Tag Heuer, Breitling? Of meer met Oris, Seiko, Hamilton(we houden van vergelijken he;)

Graag bevindingen van jullie.

Kwaliteit zeker in de hogere klasse onder te brengen. Wordt gemaakt bij Rolex, door de mensen van Rolex en ondergaat de kwaliteitscontrole van Rolex.
Zeker ook de serie die dit jaar in Basel gepresenteerd is, is om van de watertanden!!

Dit is mijn wat oudere Tudor uit de Tiger reeks.

hans

De nieuwe serie is erg mooi. Mooie klok Hans.

Tudor is van Rolex, dus die vielen echt niet bijna om toen Tiger voor het eerst vreemd ging hoor :smiley:

Kwaliteit is erg goed (hogere klasse, net als de prijs) en de nieuwe Heritage Chrono…

M’n persoonlijke tekst op het Rolexforum:

Basel 2010?! Tudor 1 Rolex 0
Tudor? De nieuwe cool!

Iets van Rolex? Het is Rolex z’n DNA: kast is Rolex, deksel is Rolex, band is Rolex, kroon is Rolex, het # 19 glaasje is Rolex;

Het uurwerk in de vintage subs is vaak Eta:

En de oude stijl wijzerplaten zijn van dezelfde leverancier als Rolex:

Kwaliteit? Voor mij is het veel waar voor je geld!

gr. Roel

Gr. Roel

Filmpje van deze mooie klok.

Ik heb ook zo’n chrono (Poor men’s Daytona) gehad. Helemaal top. Ik heb er best spijt van dat ik 'm heb verkocht…