Een tijd mee bezig geweest, zal ik wel zal ik niet, budget bij elkaar krijgen, onderhandelen enz. Maar hier is hij dan, gisteren afgesproken in Eindhoven en de Tudor-sub opghehaald. Een heel complete set, doos,papieren, ankertje enz. Op de terugweg in de trein continue naar het horloge zitten staren en bij het overstappen niet weten hoe laat het is (deze foto is nog van Roel, hoop dat het oke is? Zal zsm zelf foto’s maken)
Wat is er allemaal voor geweken, heel wat. Ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen. Ik ben toch inmiddels meer geneigd horloges van een wat “ouderwetser” formaat te dragen en daar voloet de Tudor ook prima aan. Gegaan zijn:
Gefeliciteerd!!! Wat gaaf dat het gelukt is. Als gezegd (dacht ik) heb ik ook getwijfeld om mijn hele vintage verzameling weg te doen voor deze geweldige Tudor, maar kon geen afstand doen van de 300 en Heuer. Leuk dat jullie eruit gekomen zijn, hij is je gegund!
Ik denk dat deze je opruimproject dubbel en dwars waard is. Denk dat je er weinig écht zult gaan missen. En als je de 6105 heel erg mist… Waar draag je nu je Speedy op eigenlijk?
Gefeliciteerd!!! Wat gaaf dat het gelukt is. Als
gezegd (dacht ik) heb ik ook getwijfeld om mijn
hele vintage verzameling weg te doen voor deze
geweldige Tudor, maar kon geen afstand doen van de
300 en Heuer. Leuk dat jullie eruit gekomen zijn,
hij is je gegund!
Ik denk dat deze je opruimproject dubbel en dwars
waard is. Denk dat je er weinig écht zult gaan
missen. En als je de 6105 heel erg mist… Waar
draag je nu je Speedy op eigenlijk?
De Speedy band die ik heb weggedaan had ik (na lang zoeken) dubbel. Ik draag hem echter op een andere Omega bracelet, iets nieuwer en dikker. Ik zal er eens foto’s van maken.
Overigens is de 6105 waarschijnlijk de enige die ik zal (gaan) missen denk ik. Nu nog niet maar ik sluit het niet uit.
Toen ik dit horloge op de Rikketik even aan de pols mocht doen, vond ik hem erg mooi. Ga je geen spijt van krijgen!
Leuk dat jullie er zoals Eddy al schreef zijn uitgekomen. Veel plezier ermee!
Proficiat met deze magnifieke aanwinst.
Een aan-winst die er zijn mag. Wat een prachtig horloge is dit.
Een horloge uit de categorie ‘Haute Horlogerie’!!
Het is waarachtig een lust voor het oog en een genot voor de pols waaraan het gedragen zal worden. Chapeau!!
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge.
En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z