Tudor

Hallo allemaal! Het is weer enkele dagen geleden dat ik me nog liet horen. Bij deze wil ik graag
mijn nieuwe aanwinst laten zien. De meningen over “'mooi” zijn uiteenlopend. het betreft mijn allereerste Tudor 23013 gold. Full set. In elk geval ben ik er super blij mee! Laat jullie meningen maar los! Groetjes!

![tudor 3|243x500]

34 likes

Dat zal ik maar niet doen. :innocent: Veel plezier er van!

5 likes

Snap dat je er blij mee bent. Persoonlijk heb ik een Tudor prince date+day ook een mosaic dial maar dan de zilveren.
Draag m bijna elke dag!

Veel plezier ermee!

Het is een model dat je graag of niet graag ziet. De dikke bezel valt velen niet meteen in de smaak, ook begrijpelijk!

Veel plezier ermee man! Zie deze weinig voorbij komen.

Fijn dat je er superblij mee bent. Ik vind de bezel wel lekker stoer. Dat noemen ze bij Rolex geloof ik een engineered engine turned (maar toch weer anders) bezel. Weet je ook hoe Tudor dat noemt?

Ik vind het niks, maar het gaat erom wat jij ervan vind.

Als @Fate_Amenable_To_Change die wijzers ziet zijn de rapen gaar.

1 like

Ik mis iets, licht u nader toe?

Ligt het aan mij of is er iets met de hand geretoucheerd met de streepjes tussen 5 en 6 alsook “made” tekst?

Secondenwijzer is mooi van lengte, maar de minutenwijzer is net mien leuter. Een tikje kort, wat toch teleur stelt.

Verder hartstikke ballsy horloge. Ik bedoel, die bezel, met die wijzerplaat en die lugs, en dan ook nog two tone, ik neem m’n petje af voor deze aankoop.

Veel plezier er mee, @horlogefreak1971-mb. Het is een unieke verworvenheid.

6 likes

als jij hem maar mooi vind, ik vind helemaal mooi.
Veel plezier ermee

Het gaat er om wat jij er van vindt en dat moet wel mooi zijn anders had je deze Tudor niet gekocht.
Dus gefeliciteerd met je aanwinst :wink: maar …
image

1 like

image

1 like

Als iedereen als jij was zou het forum in ieder geval een stuk gevarieerder zijn :+1: .

1 like

Ikzelf zou er ook niet voor gaan, te grof voor mij, maar als jij m kan hebben, super gaaf toch?!

Erg mooi en heerlijk geleefd daar houd ik van. Heel veel plezier met deze kanjer.

Mooie aanwinst veel plezier ermee :+1:

Gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

Waanzinnig horloge zeg🤩, deze zie je niet vaak voorbij komen.
Geniet ervan en draag hem met trots👌