Die marketing praatjes worden steeds bijzonderder.
Weer een horloge merk wat niet eens het overwegen meer waard is iig.
Even naar de juiste rubriek verplaatst.
Het betreft hier immers een filmpje …
Heroïsch! Echt waar. Een Hercules-taak. Met een boot naar een locatie varen om daar een natte astronaut aan boord te nemen.
Wat een gelul. Nog even en Rolex claimt dat ze als eerste op de maan waren omdat degene die koffieautomaten leverde aan NASA een DJ droeg.
Dank voor dit mooie ‘tijdsmonument-fimpje’ van de 60’er jaren over de ruimte-- en duik-missies en de eenheid die daarin werd ervaren door de navy seals en de astronauten van de Apollo raket. Onvergetelijk mensen !
Nooit gedacht jullie samen te zien stelletje bromsnorren
Gewoon een leuk historisch filmpje niet meer niet minder.
Volgende van Marine Nationale graag Tudor.
Die verdienen nog ff een paar leuke centjes aan een duik lang lang geleden. Slim toch? En er zullen best een paar mensen zijn die nu een Tudor willen hebben. Win win.
Ik zie het artikel al voor me…
Rolex, The true time keeping force behind the space race
Rolex and it’s sister company Tudor, made the space race possible, by providing accurate time management for the majority of upper and lower management within the whole supply chain, that made the moon missions a reality.
While omega maybe the first watch on the moon, it was Rolex that truly made the difference.
Rolex, not Omega, was the real driving force that made sure the moon landings made their deadlines. By doing so, they made the USA beat Russia in the space race and therefore the iconic datejust, truly owns the title; spacewatch.
In it’s honor, the new datejust inspired ‘space-dweller’ will be featured in the next watches and wonders. Leaks already staring to show up, fulling the spacedweller hype even further.
Timex, a real American watch that made the space missions possible. Strapped to the wrist of the cleaning ladies of NASA, making sure that the astronauts could take a propper sh*t on a clean toilet.
Haha kunt inderdaad zeggen wat je wilt. Maar ongelooflijk mooie video gemaakt door Tudor.
Ik draag in ieder geval mn Tudor met trots;)
Kunnen we er achter komen welk horloge Wernher von Braun hier draagt? Dat horloge heeft waarschijnlijk nog meer bijgedragen aan de ruimtevaart.
Maar zonder gekkigheid die Navy Frogman waren wel echt een stel bazen. En die Tudor Submariners zijn waanzinnig cool. Vind het een leuke video vandaar dat ik hem deelde. Maar snap de kritiek ook wel dat veel horloge fabrikanten overal maar een verhaal aan koppelen om het iconisch te maken.
Werner von Braun heeft veel bijgedragen aan de ruimtevaart, niet zijn horloge.
Kijk liever naar horloges welke werkelijk op ruimtemissies meegingen en het overleefden…
Omega Speedmaster, Bulova Lunar Pilot… vul maar aan…
“NASApresso, what else?”