‘Tudors zijn geen blijvers’

Dat zei ik toch?

1 like

Si

1 like

Een wereld van verschil inderdaad!

2 likes

kast van de 124060 en de band met sluiting van de 114060 en dan heb je de perfecte combinatie

1 like

Dat vind ik ook :grimacing::slight_smile:

1 like

Het is een 126610 geworden mannen

26 likes

gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd!
En nu opzouten naar de meisjes van Rolex Only :wink:

5 likes

Gefeliciteerd Munkel :muscle:t3:

1 like

Mijn beste,

Ziet er magnefiek uit!!
Proficiat!!
Draag hem in goede gezondheid. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nice die heb ik ook

2 likes

Dank jullie wel voor de attente berichten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ben ik het niet mee eens. Dat merk je wel degelijk.

2 likes

Het kan ook zijn dat mensen Tudor horloges kopen als een “toegangspoort” tot luxere merken. Zodra ze de middelen hebben om een horloge van een hoger segment te kopen, kunnen ze hun Tudor verkopen.

Een BB Pro en de Rolex Explorer II delen zeker wel hun DNA, maar persoonlijk zie ik op esthetisch vlak geen duidelijke hiërarchie en zijn de nuances tussen de Explorer II en de geliefde “copycat” voor de een een constante herinnering aan tekortkomingen, terwijl een ander geniet van elk detail dat 'm juist net geen Rolex maakt. Ik denk dat de laatste groep deze prostitué liever nog een ring om doet

1 like

Het blijft voor mij toch een intrigerend fenomeen. Toen ik voor het eerst twee horloges naast elkaar zag liggen op een afbeelding, had ik stellig de indruk dat het om een soort ‘zoek de verschillen’-spelletje ging tussen een originele Rolex en een imitatie. Ik dacht bij mezelf, “Ze maken het niet eens meer een uitdaging”, en scrolde alweer door.

Het was pas enkele weken later, toen ik over de introductie van de nieuwe Sub 41mm hoorde, de rest kan ieder voor zichzelf invullen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jij dan. Ik niet. Heb ze beide gehad.

Ik heb ze ook beide gehad.
De 41 is zeker langer om de pols. In combinatie met de andere band valt-ie heel anders om de pols.

Ik denk overigens dat dit meer opvalt op de kleinere pols.

Wou je zeggen dat @ruud een chonkerpols heeft?!

Ik denk dat dat het grootste verschil maakt. Ik vind die 20mm oyster bracelet veel mooier voor een Sub.

Tof man! Gefeliciteerd. Op naar de one watch collection?

2 likes