Een vlotte deal gemaakt met @Tulipan als koper van mijn GS.
Goede communicatie, gezellig gepraat over horloges e.a., helemaal top!
Een vlotte deal gemaakt met @Tulipan als koper van mijn GS.
Goede communicatie, gezellig gepraat over horloges e.a., helemaal top!
Ik heb een Molequin strap verkocht @Tulipan : snelle deal, vlotte en plezante communicatie, top!
Afgelopen week een mooie seiko spb overgenomen van Daan. Leuke transactie, prima prijs en horloge conform beschrijving en foto’s. Hij was zelfs zo aardig om het horloge langs te brengen. Erg gezellig gepraat over onze hobby en Daan is gewoon een prettige vent.
Kortom; zeker een aanrader.
2 leuke deals gedaan voor wat bandjes met Daan. Allebei top geregeld en snel afgerond.
Aanrader!
Horloge en een band verkocht aan @Tulipan .
Helaas luke fysiek meteen niet, aar de deal alsnog snel kunnen fixen.
Aardige gozer, dikke aanrader.
Daan, veel plezier met je NA!
Vandaag heb ik de Topper van Daan (@Tulipan) overgenomen. Leuk aankoopproces met een mooi eindresultaat! Topper die Daan
Horloge verkocht aan Daan. wat een fijne, vlotte communicatie en deal. Zeer zeker een aanrader! Helaas dat persoonlijke overdracht door de afstand niet mogelijk was, want wat een collectie . Nogmaals onwijs veel plezier ervan!
Horloge overgenomen van Daan in recordtijd! Pakketje had iedere verzending overleefd. Hele aangename deal, aanrader!
Haha, laat me weten als je in de buurt bent!
Heel veel plezier ervan!
Vorige week een leuke neo-vintage Seiko overgenomen. De deal was beklonken in ongeveer 25 seconden. En het horloge zat twee dagen later al om mijn pols.
Foto’s waren perfect, staat was exact zoals beschreven. Verder geen gedoe. Aanrader.
Recent een CWC overgenomen van @Tulipan, vlotte en correcte communicatie. Daan nam ook contact op met PostNL toen het pakje even zoek was, en volgde erna nog op om te checken of alles goed terecht was gekomen.
Bedankt voor de fijne deal!