The Ultimate Rolex Forum (TURF) houdt een loterij onder alle forum leden. De winnaar kiest zelf een Rolex naar keuze en betaald eventueel bij. Leuke en serieuze kans om een Rolex-droom in vervulling te laten gaan! De deadline is verlengd tot half november en nieuwe leden zijn ook welkom.
Die eerste foto is volgens mij een nepper. De datum loupe vergroot niet zoals op een echte. Succes met de actie. Ik ben te lui voor dat soort wedstrijden.
Moet je ook nog eerst even 25 post eruit gooien daar. Prima, maar dan wel zinvolle hoop ik. Ik sla ook over, maar voor een lot van rond de €8,- geen slecht ding als je al op dat forum zit.
Moet je ook nog eerst even 25 post eruit gooien
daar. Prima, maar dan wel zinvolle hoop ik. Ik sla
ook over, maar voor een lot van rond de €8,- geen
slecht ding als je al op dat forum zit.
Idem dito hier. Net als Dreski ben ik daar ook veel te lui voor. Ik vind het op zich wel een leuk initiatief wat volgens mij ook best wel uit kan, zeker gezien het feit dat je meerdere loten kan kopen. Ik weet niet hoeveel leden zo’n forum heeft, maar ik zou toch snel 3 lotjes kopen denk ik. Zal echter in Nederland niet zo maar kunnen denk ik omdat het vast onder de wet kansspelen zal vallen.