En te groot.
Op foto’s wel. In real life klopt ie helemaal vind ik.
Ik. Ligt veel te breed op de pols
juustem
In tegenstelling tot @louis vind ik Hardlex helemaal zo slecht niet. Ik heb weliswaar een keer een hardlex glaasje moeten vervangen, maar dat horloge behandel ik dan ook echt schandalig. Op m’n andere Seiko’s met hardlex is er nog nooit wat aan de hand geweest. Mineral Crystal op een van m’n Citizens, da’s inderdaad rommel.
De vraag is dus eigenlijk gewoon of jij vindt dat double domed die Turtle goed staat. De foto’s van @Vigorelli en met name @MotoSkooly spreken voor zich. Gewoon doen.
Nu schiet me te binnen: Mijn plaatselijke juwelier weigert om iets anders op die Citizen van me te zetten. Kennen we hier op het forum iemand die custom Saffier doet? En dan direct een druktest tot 20 bar?
But why? Schiet je erop met een buks?
De oude/echte turtle (6309) is net een paar mm kleiner en dat maakt dat ik die beter vind dragen.
In den beginne vond vond ik een turtle case niet mooi. Na enkele jaren kreeg ik toch interesse. Een Vostok gekocht … en die stond mooi op mijn pols.
Zo’n 11 jaar geleden heb ik een Speedy moonwatch uit 2004 weg geknikkerd, en kocht ik een Seiko quartz chrono omdat ik vond dat horloges die ophielden belachelijk waren. Ik vond dan ook dat een horloge wat je ergens voor af moest doen gewoon een epic fail was. Nou, dat heeft dat arme ding dan ook geweten:
Chapter ring helemaal scheef geslagen, bekrast tot en met… Onverwoestbaar.
Ik ook niet, ik vind het juist geneuzel. Alsof het één troep is en het ander rommel.
Nog zo’n wijf!
al dat remake, new old vintage…dat is pas wijven-gedoe
Maar dan doet alle techniek het wel. Lume lekker fris en lichtgevend, rubbers die vloeistof tegenhouden etc.
techniek is zoooooooooo 2016
Beetje groot, dik en tja … lang ook wel
Maar wel lekker. Pipo de Clown liep ook heerlijk rond op grote schoenen…
Ook waar
Dusssss…