Loont de meerprijs voor een Turtle Doubled Domed ?
(ipv het standaard Hardlex)
Graag je mening. Je mag die staven met een foto
Loont de meerprijs voor een Turtle Doubled Domed ?
(ipv het standaard Hardlex)
Graag je mening. Je mag die staven met een foto
Vraag ik me idd ook af (voor een skx dan) naar mijn idee barst hardlex niet snel maar het krast naar mijn idee bijzonder snel. Erger dan dat ik had verwacht.
Kost een paar tientjes toch? Zou ik het gewoon doen, hardlex is rommel en saffier is top!
ik begrijp niet waarom ze het hardlex noemen, vind het zelf nogal prutslex. In ieder geval heb ik hardlex als extreem veel slechter ervaren dan saffier en zeker niet beter dan mineraal glas. Oh ja, en het is zeker slechter dan plexi, daar kun je een kras nog uit poetsen, uit Hardlex niet…
Dus…
Voor een turtle zeker, aangezien het standaard glas net iets onder de bezelrand ligt, waardoor deze nogal snel beschadigd.
Bij een SKX ligt het hardlex gelijk aan de bezelrand, daarbij is de “noodzaak” dus minder.
Bovenstaande staat even buiten het feit of je het mooi vindt of niet. persoonlijk ben ik altijd wel gecharmeerd van double domed of bol saffier met een blauwe gloed
Vraag me wel af wat je met je horloge’s doet…
Saffier is toch altijd wel lekker ivm met krasjes inderdaad. En ik vind gebold saffier de turtle ook goed staan hoor! Is het de prijs waard, das persoonlijk natuurlijk.
Mag weg trouwens mocht je een 773-J zoeken. Pak toch vaker de sumo (ook met saffier) ;).
gr, HJR
Ik zit er ook over na te denken. Wilde het eerst laten doen bij Monsterwatches maar de wachttijd schijnt wel erg lang te zijn op het moment. Mensen met advies voor een ander adres hiervoor?
Ik heb Super Domed Saffier gehad op de PADI Turtle. Ik vond het elke cent waard, geeft een upgrade op de Turtle ook door de AR Coating waardoor je mooie blauwe accentkleuren krijgt in het zonlicht.
Single domed op de PADI turtle:
Uit betrouwbare bron vernomen dat dit rommel is…
Een halfhoge of een hoge pukkel maakt nu ook weer niet zoveel verschil Louis, althans niet op een Seiko
Staat nog op mijn to do lijst voor mijn Sumo, vind het inderdaad iets toevoegen.
Gr. Marc
Klopt. Double, single, hardlex, allemaal rommel.
Gewoon geen glaasje? Heb je er ook geen last van
Dank voor de reacties !
Mijn conclusie na enkele uren deze om de pols :
Double Domed is geen noodzaak, maar best mooi
Even van de gelegenheid gebruik maken, zijn er ook mensen die een turtle case niet mooi vinden?
Mijn aandacht word elke keer naar de SRP775J getrokken. En toch blijf ik over de turtle case twijfelen.