Turtles On Tour, show me your Turtles!

Yes! M’n Nick Mankey bandjes zijn binnen. Wel invoerheffing moeten betalen maar ze zijn het waard!

3 likes

Staat’m echt goed!

1 like

Te vroeg om al aan het werk te zijn.

3 likes

5 likes

4 likes

Ja, nu durf ik deze dus niet meer te liken :slightly_smiling_face:

Ach joh…

1 like

5 likes

Nieuw bandje:

5 likes

Ik vind 'm beter staan op de blauwe turtle :yum:

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Vandaag toch is maar weer om gedaan. Ik zal denk ik spijt krijgen dat ik deze in de verkoop doe. Gaat plaats maken voor een andere turtle.

6 likes

Blijft een toffe plaat. Wat komt ervoor in de plaats?

1 like

Ja en dat maakt het nou ook precies zo moeilijk om dit model van de hand te doen. Ik weet ook niet waarom ik zo gehecht ben aan dit model. Ik heb zonder om te kijken laats een mooie 126710BLRO van de hand gedaan, geen spijt, maar dit seikotje heeft wat. Het is voor mijn gevoel iets te zwart. Zodra ik dit model heb verkocht komt een SRPD21K1 voor in de plaats. Er moet wel een turtle blijven in de collectie. Ik vind de save the ocean dial prachtig. Er komt ook nog een seiko mod met een manta ray dial.

s-l400

4 likes

Allebei gaaf! Maar waarom zou je dan niet voor een King Turtle Manta Ray gaan? Twee vliegen in één klap :blush:.

Herkenbaar, mijn Turtle is me minimaal net zo dierbaar als mijn Tudor :blush:.

4 likes

Wist niet eens dat dat model bestond jo! Tijd om het internet is af te zoeken.

1 like

Is er eigenlijk een groot verschil tussen de normale turtle en de king turtle? Kan op internet zo 1 2 3 niet iets vinden.

Safier glas, keramische bezel inlay, iets andere grip in bezel. Dat was het wel geloof ik. Oja en een cyclops op dag/datum.

Die van mij heeft het ‘seiko plus pakket’, cyclops iets Scheef en natuurlijk chapterring/ bezel niet helemaal uitgelijnd. Een klassieker dus😋

1 like

Ja, anders was het ook geen echte seiko natuurlijk :grin:

2 likes

Heeft er toevallig iemand een zwarte 22mm Uncle Seiko GL831 of een Zuludiver/Bonetto Cinturini liggen die voor een HF prijsje weg mag?

Ik heb de blauwe gezien die @frenk te koop heeft, maar die is een beetje te blauw voor mijn SRP773 vind ik :grin:. Wel echt een tip om voor een prikkie je SRP777 te voorzien van zomers (natuur)rubber :sunglasses:.

3 likes