Turtles On Tour, show me your Turtles!

Dus @Kahan gebruikt niet alleen jouw foto maar verprutst 'm ook nog eens :scream:

1 like

Ik heb het van hem overgenomen en zijn foto skills zijn zoveel beter dan die van mij.

1 like

Met die Vostok foto’s is toch niks mis? Ik zou zeggen lekker eigen foto’s plaatsen.

1 like

9 likes

Mijn turtle; wel van Rolex

12 likes

Misschien spijt dat hij hem niet meer heeft ?

Ok voor deze keer dan :grin:

1 like

Deze blijft mijn interesse toch wel wekken. Vooral met zwarte plaat om eerlijk te zijn, ik ben immers ook geen kleurrijk persoon. Het enige wat mij tegen staat is het uitstekende gedeelte van de kast net achter de kroon. Maar enkel een datum venster met die hoekige indices? Tof!

1 like

Die crownguard is fantastisch. Mooi geïntegreerd hoor, en je zult er nooit achter blijven hangen.

Maar als het je helpt, je kunt het ook zien als het weggesneden deel boven de crownguard. :slight_smile:

Mooie field watch, maarreh, gooi dat eens op een NATO. Want zeg nou zelf, niet aansluitende end links die langer zijn dan de lug zelf… Dat horloge zou toch veel mooier op een leertje of een NATO staan?

Ding is prachtig. Verdient een mooie band. Als Rolex nou toch nog steeds eens zulk charmant spul maakte…

2 likes

Heb je de nieuwe gezien?

Ik vind het een toffe look.

5 likes

Ze beginnen nu wel serieus geld te kosten :joy::wink:

1 like

Nieuwe CB er op vandaag.

5 likes

3000 ballen en dan net doen alsof het een Tribute to Uemura is? Pffff. Ik heb de mijne voor 820 gescoord, wat aanzienlijk meer is dan het goedkope barrel wat Uemura overnam op die reis.

Nee dank u dus.

2 likes

Tsja, elk excuus pakken om te cashen zullen we maar zeggen.

De look is prima en ik vind t kleurtje lekker maar voor dat geld koop ik wel gewoon een tweedehands groene voor 750 en een 9F quartz.

Dat terwijl ik de SLA017 nog zou overwegen :thinking:

Inderdaad. Qua positionering binnen het Seiko aanbod is de SRP777/SRPE93 eigenlijk het échte hedendaagse equivalent van het horloge wat Uemura droeg.

Toch vind ik de blauwe wel heel mooi om te zien, maar die prijs hé… En ik heb 'm al, soort van :grin:

1 like

4 likes

Tja, behoorlijk veel geld natuurlijk voor wat kleine veranderingen, die eigenlijk niet per se mooier zijn (sterker nog…).

Er zit echter wel een beter uurwerk in, dat dan weer wel, maar daar geef ik zelf niet heel veel om.

1 like

Ik verwacht dat ook de afwerking wel een stapje hoger is, maar het is inderdaad letterlijk prijs x10

1 like

Jammer van het datumvenster op die locatie. Het is niet dat ik hem anders wel zou kopen… maar toch spreekt het mij nu minder aan.

2 likes

Is toch niet veel anders dan de prijs van een mm300, is hetzelfde uurwerk, de afwerking is ook wel een stuk beter, hetzelfde als een sla deze kosten ook hetzelfde, prachtig horloge.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like