Turtles On Tour, show me your Turtles!

Als ik het zo teruglees begrijp ik dat het niet helemaal duidelijk was :slightly_smiling_face:

1 like

Even schaamteloos pluggen: Deze band (US Waffle) is te koop. :grin:

4 likes

Ik werd zojuist door een oplettend forumlid gewezen op het feit dat in mijn srp773 hoogstwaarschijnlijk een aftermarket bezel is aangebracht, omdat deze lume heeft. Scherp! Ik had er zelf nooit bij stil gestaan… Ook de lume-pip op 12 uur mist.

Maar klopt hoogstwaarschijnlijk wel, denk ik hé?

Edit; zojuist in correspondentie terug gezocht met een forumlid (uit ruil verkregen), inderdaad een aftermarket bezel met lume.

3 likes

Het is een keramische bezel-insert van DLW denk ik, of niet? Misschien wel een goed idee om te vermelden bij je advertentie als je nog een keer moet uppen. Best een leuke upgrade t.o.v de originele aluminium insert, jammer dat deze er niet meer (los) bij zit alleen.

1 like

King Manta Ray

9 likes

Daddy duty met assistentie van de schildpad.

9 likes

In plaats van de mm200 zou je ook voor de Willard gebruikt kunnen gaan ongeveer even duur en het is eigenlijk een beetje een turtle.:birthday:

5 likes

Inmiddels gedaan :ok_hand: was me nooit opgevallen, ik heb deze uit een ruil verkregen :sweat_smile:

1 like

7 likes

Haha! Leuk joh :slight_smile: Goede trui keuze ook

2 likes

7 likes

Turtle op Z199 van Uncle Seiko. Draagt erg comfortabel en voor het geld is het een top band. Alleen de sluiting mag wel iets soepeler worden maar dat zal wel goed komen na verloop van tijd.

2 likes

Eh, die is van staal dus hoe zie jij dit voor je? :thinking: :grin:

Dit is mijn bescheiden Turtle collectie. De PADI en de STO in een PVD kast.

6 likes

Zachtjes masseren haha. Nee ik bedoel de daadwerkelijke haak die sluit op een borgpen. Is alleen fiction fit en daarom waarschijnlijk stroef.

1 like

Mijn eerste turtle. İnmiddels op uitgekeken en mag weer uit de collectie. Wat ik vooral ga missen aan dit specifieke model is hoe de dial speelt met licht.

3 likes

1 like

Dit is niet jouw foto, maar die van @timo9 toch? Waarom blijf je die dan posten.

1 like

Scherpte laat ook nog eens te wensen over :grimacing:

1 like

Ik schoot hem wel scherp hoor hier het origineel.

7 likes