Turtles On Tour, show me your Turtles!

Dank! Hij bevalt super! :star_struck:

Inmiddels verkocht, pakje kwijt door postnl…
Het is wel verzekerd maar wel ziek van eigenlijk, zo heeft een liefhebber er geen plezier van en dat maakt mij :rage: :rage: :rage:

5 likes

Shit, dit is een zeldzame…:cry:

1 like

Ik heb liever dat het pakje boven water komt dan uitkeren, dan komt deze bij een mede forumlid terecht zoals de bedoeling was…

2 likes

Deze al een poosje in de collectie. Heeft een hele carrière actieve dienst bij het Korps overleefd.
Na pensioen van de eigenaar heeft hij nu een tweede leven bij mij.

Heeft die zeker verdiend

14 likes

4 likes

Wauw, supergaaf!

1 like

Even een herinnering delen schildpadjes;

Eerste automaat nieuw gekocht (grijs) was 22 februari 2018… goh, wat zou dat toch geweest zijn!

Heden:

Persoonlijk vind ik de King echt een verbetering ten opzichte van de reguliere Turtle. De specificaties of materiaalkeuze daargelaten, ik vind de bezel wel echt een fijnere klik hebben en door de uitstraling net wat stoerder. Het is, op basis van uitstraling, alsof je van een:
Efteling schildpad naar een Ninja Turtle gaat.

Hoe zien jullie dit?

6 likes

Daarom is midden zo leuk, de in jou ogen imperfecties kun je daarmee aanpassen. Weinig mis met de king versie overigens.

3 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Materiaal keuze en uitstraling doet de king goed, alleen que meerprijs komt deze dan in het gebied van een jong gebruikte MM200 die voor mij wel sterk de voorkeur geniet.

1 like

Wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Pakje is na 1,5 week bezorgd en een mede forumlid is nu grote blij :stuck_out_tongue:

11 likes

Mijn favoriete model van Seiko…Helaas nooit een goed uitgelijnde kunen vinden.


erg frustrerend…

5 likes

Zo op de foto ziet het er toch niet slecht uit?

De King Turtle is wat mij betreft zeker een welkome uitbreiding in de Turtle-lineup. Ik vind het fijn als een horloge helemaal origineel is en zou niet zo snel een after market saffierglas of een keramische bezel insert (laten) plaatsen. Bovendien heb ik het idee dat mods een horloge vaak lastiger te verkopen maken als je een keer iets anders wilt.

Wat @kosz zegt is ook waar; gebruikt zitten de (oude) MM200 en de King Turtle dicht bij elkaar. Dit heeft er denk ik mee te maken dat Seiko een sprong heeft gemaakt in de list-prijzen, de nieuwe MM200 en de King Turtle staan wat mij betreft meer in een logische verhouding tot elkaar. Ik zou ook de voorkeur voor een oude MM200 geven boven een King Turtle, maar soms komen er nog wel kansen voorbij om voor een relatief kleine premium tov een gewone Turtle een King Turtle te scoren

Dit allemaal gezegd hebbende, ik ben voorlopig nog dik tevreden met mijn ‘gewone’ Turtle :slightly_smiling_face:

5 likes

Ja maar die is niet van mij. :wink:

2 likes

Moet wel Photoshop zijn, hoe recht die datum ook in het vakje staat :joy:

De King Turtle is origineel he, met een saffier en ceramische bezel insert.
Niks gemod.

1 like

Dat bedoel ik juist, ik waardeer het dat het nu mogelijk is om een Turtle met saffier en een keramische bezel insert te krijgen zonder te modden :slightly_smiling_face:

2 likes

Dan begreep ik je niet goed…

1 like