Turtles On Tour, show me your Turtles!

12 likes

En nu de groene :+1:

7 likes

Hier nog een groene op een 3d jubilee
Love the sunburst !

7 likes

146 US Dollar

Mijn Turtle in de volle zon… alhoewel, “Mijn” Turtle is het niet echt meer aangezien mijn vriendin deze ingepikt heeft en de stalen band op haar pols is ingekort. En die band inkorten danwel verlengen doe ik verre van graag!!!

Nu ik erover nadenk… reden voor een 2e dus!! :joy:

6 likes

Yikes!!!:flushed: das stevig, maar ziet er echt tof uit

1 like

Hier de mijne! Blue Lagoon Limited Edition uit 2017 met een geweldige kleur sunburst icm de gele accenten. Blijft gaaf maar krijgt geen draagtijd meer…

6 likes

3 likes

1 like

foto niet van vandaag ga er spijt van krijgen, maar hij gaat eruit.

6 likes

8 likes

Call… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Que?


Gewoon omdat het kan. Sunset turtle!

4 likes

Goeie AM1 :ok_hand:t2:

1 like

Mijn twee Turtles: een SRP777 en een SRPA21 ‘PADI Turtle’.
Vond de oorspronkelijke Turtle (6309) altijd al een van de leukste Seiko duikers. Maar weet van mezelf dat ik vintage horloges praktisch nooit draag. Toch paar keer op het punt gestaan om er een aan te schaffen. Maar toen, enkele jaren geleden, de eerste plaatjes van een Turtle reissue op internet verschenen, wist ik het meteen: die moest er komen! Dus m’n SRP777 gekocht en laten voorzien van een mooi bol saffier glaasje. Nooit spijt van gehad. Draag 'm vaak en graag. Vlak daarna zag ik een plaatje van de eerste special edition PADI Turtle en ik wist direct dat ik die ook wilde. Die sunburst wijzerplaat blijft schitterend!:sunglasses: Maar gek genoeg draag ik m’n 777 verreweg het vaakst en brengt de PADI vooral veel tijd door in de horlogekist. Vind de PADI nog steeds heel erg mooi. Maar de 777 is op de een of andere manier gewoon zo tijdloos en kan overal en altijd en hij lijkt natuurlijk het meest op het origineel.
image

6 likes

Op Jubilee is de Padi op z’n mooist vind ik.

5 likes

Wat blijven die Turtles leuk he!
Heb er al diversen gehad, zowel nieuw als vintage; zitten als gegoten, maar verkoop ze steeds weer.

Waarom toch? Als ik dit topic weer eens doorblader, dan wordt ik direct weer enthousiast :wink:

1 like

Met aanpassingen

6 likes

Daar ben ik het helemaal mee eens :smiley:

Btw… Ik ben er nog naar op zoek. Dus heeft iemand er nog 1, geef maar ff een seintje :wink:

2 likes