Turtles On Tour, show me your Turtles!

Blijven geweldig die turtles!

2 likes

Mijn eerste Turtle, sinds een paar maanden in bezit maar wat een heerlijke daily beater!


7 likes

4 likes

:joy::joy::+1:

Die rechtsonder ziet er gezellig uit! Turquoise met zwart of zo? Welk model is dat?

SRPB01K1- Wijzerplaat Volledig groen met zwart deel vd bezel, Ltd edition maar die kleur is op een foto lastig te vangen.

10 likes

kleine aanpassingen in de doos :slight_smile:

13 likes

Heroes in a half shell :turtle:

1 like

Zei er iemand… Turtle mod?

6 likes

Het is niet geheel uit te sluiten dat dit bling bling schildpad er binnenkort bij komt :+1:

Wellicht is een zwarte Crafter blue met gouden gesp en keeper toch iets ingetogener? :wink:

7 likes

Mijn 3e, deze blijft. Ik heb hem ook alweer een paar jaar. Compleet gerestaureerd, geen aftermarket onderdelen gebruikt behalve het glas. Dit is vlak, niet gecoat saffier (om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven). Getest op waterdichtheid (haalt weer makkelijk de oorspronkelijke 150 mtr). Helemaal operationeel dus. Draag hem vaak met motorrijden.

15 likes

Dit is toch eigenlijk behoorlijk sexy! Lekker op goud dragen🤩

1 like

Is wel een tikje duurder :joy::joy:

Wa kost da dan???


Bron: hodinkee

2 likes

Deze is een ex, die had ik samen met een zwarte J

vaatdoek

Beiden toen verkocht. Geen spijt van de PADI-verkoop maar de zwarte miste ik best en dus een K teruggekocht. Bevalt uitstekend, zo uitstekend zelfs dat ik er gisteren een oeranje Isofrane voor heb besteld. Valt me wel op dat Seiko’s altijd achterlopen. Nooit strak op tijd.

5 likes

Mijn 6306 Turtle uit 1978. Zeer goede staat technisch en optisch😊

9 likes

Chrono24 weet alles :blush:

millennials zijn lui :see_no_evil:

1 like

7 likes