Dat blijkt inderdaad…
Dank. Even op de website gekeken…momenteel geen Tutima. Misschien even contact opnemen…
Oranje wijzer vind ik altijd tof, matte afwerking vind ik ook wel wat hebben en zwart datumvenster is ook wel cool.
De band is wel echt wennen, en ik weet ook nog niet wat ik van het Logo/merknaam vind op de plaat.
Tot zover mijn uiterst deskundige en altijd hoog gewaardeerde eerste indruk…
Over bovenstaande informatie kunnen geen rechten ontleend worden
Much obliged
Om eerlijk te zijn Tutimij niet zo veel… Ik vind hem een beetje Tutimwah.
Dit horloge blijf ik erg tof vinden. Ik zie ze nog wel eens op Uhrforum voorbij komen. De band vind ik eigenlijk wel mooi maar de aansluiting van de band op de kast vreselijk. Verder een mooie afmeting voor een duiker.
Het is dat het gifje zooooooooooooo niet leuk meer is…
Ik had eenzelfde gedachte…plus hoe zou een lederen band aansluiten…?
Hehehehe
Een vlaggetje voor u mijnheer Candide!
#metoo
Vind Tutima eigenlijk sowieso een beetje op Sinn lijken. Orfina Porsche Design past ook in het rijtje. Zou er een soort verzamelnaam zijn voor dit soort ontwerpen?
Groeten,
Stefan
Klopt Stefan. Er zijn erg veel gelijkenissen, maar of deze “stroming” een verzamelnaam heeft? Misschien weet iemand het, ik niet.
Heel cool horloge, maar ik heb bij de band het gevoel dat deze het einde van de houdbaarheidsdatum nadert…
Ik krijg er zo wat Tag Link/Sel strap gevoel bij…
Het gaat dan ook om een ouder model Tutima.
Ben zelf fan van eta , duikhorloges , titanium noem maar op . Dus vindt dit wel een leuk klokje maar wat moet dat kosten is voor mij de vraag . Zou er zelf niet meer dan €400,- voor over hebben
Heel gaaf merk en lekker model. Ik hou wel van jaren ‘90 designs.
Dit soort modellen lijken inderdaad losjes gebaseerd op PD ontwerpen. Lekker strak, tijdloos en functioneel dus…
B&R heeft met dat ontwerp idee ook een gaaf model gemaakt…;
Ze maken mooie horloges. Heb zelf een Flieger model gehad, vond hem uiteindelijk wel wat klein met 38mm maar was kwalitatief een prima ding
Zo ja zeg die B&R (zwarte dial) is ook erg gaaf
Ook een erg mooi model. Zat gisteren nog even te kijken naar de Grand Flieger…maar die is qua prijs mij te fors.
Mooi horloge, volgens mij al een tijd uit productie. Er is ook een variant met een oranje wijzerplaat. Kwaliteit van Tutima is top, hun NATO Fliegerchronograph wordt nog steeds gebruikt door de Bundeswehr.