Tutima DI300

Klinkt goed :thumbsup: Oh en er is ook nog een met gele wijzerplaat…

Ik twijfel vanwege de band…die vind ik eigenlijk minder mooi/strak ogen.

Ik vind hem mooi maar stoor mij aan de dag/datum op een toolwatch.
Kan daar op een of andere manier niet erg warm van worden. Jammer want verder een heul mooi ding gewoon.

1 like

De zwarte vind ik persoonlijk erg geslaagd, maar kom niet aanzetten met de rode! The horror!

2 likes

De gele zou nog net kunnen…:wink:

DI-300-Yellow

1 like

Ja David, die is dan weer wèl fraai (vind ik). Beetje Breitling Emergency qua kleurstelling.

2 likes

Inderdaad…nu je het zegt :thumbsup:

1 like

Ligt het aan mij of lijkt het alsof ze een Sinn en zo’n jaren negentig Tag in een blender hebben gedaan? Resultaat is best wel aardig, maar geen fan.

2 likes

Ligt niet aan jou :wink: Het ligt aan de periode waaruit dit horloge komt. De één noemt het vintage, de ander oud.

2 likes

Ik blijf het een gaaf ding vinden, maar twijfel toch wel erg of ik de band mooi vind :thinking:

En de vreemde aansluiting van band op kast lijkt mij erg lastig te combineren met een lederen band…als in, niet erg strak. Dat is toch wel een fikse beperking voor mij persoonlijk.

Bijvoorbeeld :

images

2 likes

Op de getoonde DiModell Chronissimo (99% zeker) is het een TOPPER. Zeker in geel.

1 like

Zeker…die gaat nog best wel idd. Is alleen niet mijn favoriete bandje…ben zelf meer van Hirsch bandjes.

1 like

Prima horloge dunkt me…
Enig minpunt vindt ik de band…niet mooi en ook jammer bij zo een mooi klokje…
Maaaaar…smaken verschillen!!
Veel draagplezier!!

1 like