Tuur1968

Goede ervaring met @Tuur1968 als koper! Prettige communicatie en snelle afhandeling, aanrader dus! :thumbsup:

Mooie tropic bandje gekocht van Arthur
Prettige onderhandeling,ben er erg blij mee
Tuur bedankt!

Super mooi alligator bandje gekocht van tuur, prettig zaken gedaan, aanrader.

Hier een leuke face-to-face deal met Arthur gemaakt, voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Bedankt!

Ook een Aligator gekocht van Arthur, heerlijke band voor een eerlijke prijs! 🖒

Fijne face2face deal met Arthur gedaan.

Kan op het lijstje “graag nogmaals”.

Vandaag een horlogedoos overgenomen van Tuur1968. Goede, heldere communicatie en afspraken. Aanrader!

Zeer goede ervaring gehad met Arthur.
@Tuur1968
Zeer snelle betaler en goede communicatie dus een aanrader!
:+1:

Seiko overgenomen van Arthur. Prima communicatie en het horloge werd door Arthur hoogstpersoonlijk bij mij thuis langs gebracht! Hulde!

Recent een horloge overgenomen van @Tuur1968, hetgeen een dubbele aangename verrassing bleek te zijn. Naast een geweldige NA, heb ik ook een uiterst soepele transactie ervaren. Dank voor de deal Arthur en anytime again!:+1:

Vandaag een mooie Seiko verkocht aan Arthur ofwel @Tuur1968 . We waren het snel eens over de prijs, de communicatie verliep soepel en het face-to-face contact was prettig. Aanrader!

1 like

Bandenwisseltool verkocht aan Arthur, prettige communicatie en dito betaling.

Arthur had een band waar ik al langer in geinteresseerd was, maar die online in deze maat uitverkocht is. Nu @Tuur1968 de band (ivm verkoop horloge) niet meer nodig had, hebben we een leuke deal kunnen maken. Erg prettig contact, een aanrader!

1 like

Arthur had verkoopplannen voor een horloge dat al erg lange tijd op mijn wensenlijst staat. Prettig contact gehad. Bovrndien ongehaast, want ik kreeg gelegenheid eerst iets te verkopen. Ondanks dat we beperkt de tijd hadden, een erg prettige ontvangst en overdracht. Bij sommige forumleden weet je gewoon dat je vertrouwen kunt hebben dat de deal goed zit, @Tuur1968 is hier 1 van :+1:

1 like