TV reportage Haute Horlogerie 20 juli a.s

Mijn beste,

Dinsdag 20 juli om 21.05 uur is er op de Belgische televisie (VRT 1) een reportage te zien met het beste en spraakmakendste uit het internationale horloge aanbod.

Koppen XL gaat shoppen en het mag deze week ietsje duurder zijn.
We bieden een exclusieve blik achter de schermen van de wereld van de peperdure horloges.
Juweeltjes van duizenden, soms zelfs enkele honderdduizenden euro’s. Misschien niet voor u en mij, maar toch vinden ze zonder problemen een koper.
Voor de ene gaat om het statussymbool, om de bling bling. Anderen kicken op de unieke design en de vernuftige techniek ervan. En sommige stukken zijn ware pareltjes.
Een befaamd horlogemaker laat zich inspireren door de Bugatti, het gerenommeerde sportwagenmerk. Dit uurwerk is enig in z’n soort. En alles heeft natuurlijk z’n prijs.
Tijd is geld, zegt men, in dit geval misschien wel schandalig veel geld.
We beginnen in de Parijse horlogewijk waar rijke toeristen van over de hele wereld komen shoppen. Maar Koppen XL trekt natuurlijk ook naar Zwitserland, van oudsher het mekka van de horlogemakers.

Bron. Koppen XL.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,218417 :wink:

Mijn beste,

Had ik niet gezien!!
Tja, dat krijg je als je in deze komkommertijd de aandacht voor het horlogeforum niet meer zo serieus neemt!!8-)8-):sunglasses:
Dus gaan we er komende week maar even tussenuit, om lichaam en geest te verfrissen aan de Vlaamse kust.

Orologio Signaturis Temporis.B)-