Tw steel bij Abbo telefoon, is dat wat?

Hallo allen,

Bij een abbo van 200 minuten kan je een tw big steel krijgen, is dat horloge wat en hoe groot is big dan?

Nou ik hoor het wel.

het is het goedkoopste model in de collectie de tw1 die je erbij krijgt

en die is 45mm

Het is deze: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,100556

Ik heb hem gewoon gekocht maar dat lees je in de topic wel. Per Saldo betaal je het horloge zelf wanneer je de abbo afsluit. Een sim only abbo is veel goedkoper. Wanneer je naar een nieuwe telefoon op zoek bent is het wel een mooie deal. Maar uiteindelijk betaal je die dingen vaak zelf. Je zit ook twee jaar aan het contract vast.

Ja maar ik kan hem krijgen van iemand die dan dat abbootje afsluit, maar ik denk dat ik ook een sim only ga adviseren 45 mm is veel te groot, ik dacht dat ze er ook in 42 waren, maar ja, het gaat dus al over.

Als je hem kan krijgen zou ik het meteen doen. :wink:

Enne ze horen groot te zijn. Ik vind 45 mm nog acceptabel hoor.

ik kijk nog wel ff dan, wie weet binnenkort een nieuwe aanwinst, we zullen zien!

Mmmm ik heb even bij Tmobile gekeken. Ik heb daar twee abbos lopen. De ene loopt deze maand af. Even een nieuwe telefoon genomen + zwarte TW Steel. Betaal ik tot juni 33,25 euro meer. Dan loopt mijn andere aboo af. Daar neem ik een sim only abbo voor waardoor ik 8,75 per maand bespaar. Per saldo ben ik daarna 4 euro per maand goekoper uit en ben ik een horloge en nieuw toestel rijker. Goede deal dus.

Niet gek, zo zie je maar, ben je toch weer wijzer geworden door het forum!!