De eerste, Alleen op Internet kom ik veel verschillende meningen betreft TW steel tegen. Zijn er hier veel mensen met ervaring betreft TW? en zijn die positief genoeg voor die prijs? want ik vind dit exemplaar echt heel gaaf.
Persoonlijk vind ik 1000 euro voor een quartz modemerk erg veel geld, maar smaken verschillen, gelukkig. Begrijp ik het goed dat het om een nogal bling model gaat?
Dit is een forum met heel veel puristen… Liefhebbers van voornamelijk automatische horloges in allerlei soorten en smaken, goedkoop en duur. Er zal vast wel iemand ervaring mee hebben maar de meesten zullen aangeven dat het een “jong” merk is zonder historie, marketing en modemerk. dus over kwaliteit zeg ik niets…
JIJ moet dragen wat je mooi vindt… en uigeven wat je wilt!
persoonlijk zou ik hier lekker een paar uurtjes spenderen en zoeken naar al het moois. Dan kom je misschien erachter dat het veel geld is wat je er nog meer voor kan kopen. Mijn mening is dat ik dit geld nooit een een TW zou besteden!
Haha, dankjullie wel mannen. Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar TW steel vind ik echt mooi. Omega ook, alleen die zijn dan nóg duurder… Dusja. Ik ben voornamelijk opzoek naar iemand die wat weet over de kwaliteit, geld moet ik voor sparen maar ik hecht meer waarde aan een mooi horloge dan aan 640 euro op de bank.
Wij ook… ik geniet meer van 1000 om de pols dan van 1000 op de rekening… Waar kijk jij vaker?
StevenvE Schreef:
Haha, dankjullie wel mannen. Ik ben al een tijdje
aan het kijken, maar TW steel vind ik echt mooi.
Omega ook, alleen die zijn dan nóg duurder…
Dusja. Ik ben voornamelijk opzoek naar iemand die
wat weet over de kwaliteit, geld moet ik voor
sparen maar ik hecht meer waarde aan een mooi
horloge dan aan 640 euro op de bank.
Steven, ik heb een tw steel gehad en was er heel tevreden over. echter ik kocht hem puur voor de looks, all black versie (zie fotootje) Was ook geen 600 euro. Bij nader inzien vond ik hem toch te groot voor mij en heb ik hem inmiddels aan een collega verkocht. TW brengt sinds kort ook automatische horloges uit. Kijk maar op homepage van horloge.info.
Ik ben het eens met frenk, natuurlijk is het heel persoonlijk, ik zou bijvoorbeeld nooit geld uitgeven aan een swatch…tja…dat merk geniet hier meer krediet. Met de kwaliteit zit het wel goed, als je nieuw koopt heb je toch ook garantie. De door jou genoemde klok spreekt mij ook aan, alsmede hun tonneau modellen…maar ook die zijn te groot voor mij.
Als jij het mooi vind, gewoon doen!
Als je de klok mooi vind moet je het zeker doe.
Ik heb ooit een rechthoekige “gouden” gekregen, krijgt niet veel draagtijd, te veel bling.
Heb enkele jaren geleden ook zelf een ronde automaat gekocht (met Eta uurwerk), daar ben ik zeker tevreden mee.
Maar TW is wel kwaliteit ik heb zelf de ceo renault f1 is prachtig mooie uitstraling en geweldig draagcomfort door zijn siliconen band.
Maar wel de 44m uitvoering de 48mm vindt ik te groot ,maar smaken verschillen.
Dus als jij het mooi vindt kopen want een horloge is wat van jezelf.
Succes met je aanschaf.X((tu):)-D
Persoonlijk vind ik €640 erg veel geld voor een horloge waarbij: het design overduidelijk gebaseerd is op de Hublot Big Bang / Audemars Piguet Royal Oak, het uurwerk een quartz is, het merk bekent staat als modemerk en de restwaarde vrij laag zal zijn.
Er is zoveel moois / authentieks te koop voor €640,-!
Prijs/kwaliteit is een beetje zoek bij TW stee,l worden steeds duurder, jammer. Vrij groot en grof afgewerkt, is een mode gevoelig merk.
Voor 640 euro is er heel veel mooiers te koop en ook automaten. Collega heeft een CEO ,45 mm groot maar zit absoluut niet lekker onder een overhemd. De kroon is gewoon te groot en de kast te hoog , heeft hem nu 4 maanden maar is alweer op het model uitgekeken. Naar zijn mening ben je vrij gauw op de TW steel uitgekeken.
Kijk eens voor “echte klokken” bij Archimede, Stowa, Steinhart. Allen automaten of handopwinders die vele malen mooier zijn afgewerkt.
Prijs/kwaliteit is een beetje zoek bij TW stee,l
worden steeds duurder, jammer. Vrij groot en grof
afgewerkt, is een mode gevoelig merk.
Kijk eens voor “echte klokken” bij Archimede,
Stowa, Steinhart. Allen automaten of handopwinders
die vele malen mooier zijn afgewerkt.
Maar!! het is en blijft een persoonlijke keuze.
+1! Ik zou zeker mijn geld aan iets anders moois uitgeven.